#11 af Sannew (slettet)
jeg synes at jeg ER dygtig
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sannew (slettet)
re: jeg synes at jeg ER dygtig
Superflot! Jeg synes også at du er dygtig
15 år30. september 2009 kl. 07:46
bruger slettet
Hvor er det bare flot. :-)♥
15 år30. september 2009 kl. 14:14
dygtig
hold da op hvor får jeg meget ros - tak for det - og så for noget jeg ikke gør ( spise forkert altså) ;O).... egentlig er jeg vel bare god ved mig selv - because I´m worth it!!!
15 år30. september 2009 kl. 22:30
dygtig
Og også rigtig god vind til jer alle !! ;O)
15 år30. september 2009 kl. 22:31
dygtig
så er det - 12,5
15 år5. oktober 2009 kl. 09:48
Futura (slettet)
WAUW!! Stort TILLYKKE! Du lever sandelig op til dit navn!
(Måske sku' man overveje en navneforandring? :D)
Fortsat rigtig god vind!!
Futura
(Måske sku' man overveje en navneforandring? :D)
Fortsat rigtig god vind!!
Futura
15 år5. oktober 2009 kl. 20:29
dygtig
tak for det ;O) nu er jeg på kursus, og klarer det med snusfornuft... så det går faktisk , det bliver til lidt for meget brød.
Det kører da også for dig Futura ;O)
Det kører da også for dig Futura ;O)
15 år6. oktober 2009 kl. 22:40
Futura (slettet)
Kursus...åh ja, det er altid sværere, når man ikke selv står for maden. Men du ved jo, hvad du går efter, og i hvilke mængder...så jeg er overbevist om, at du træffer de bedste valg under de givne omstændigheder :-)
Jeg synes ikke ligefrem, at det kører for mig...men jeg bevæger mig da igen, og heldigvis i den rigtige retning. Nu skulle jeg så gerne lidt op i gear igen :-)
Hepper på os alle sammen :D
Jeg synes ikke ligefrem, at det kører for mig...men jeg bevæger mig da igen, og heldigvis i den rigtige retning. Nu skulle jeg så gerne lidt op i gear igen :-)
Hepper på os alle sammen :D
15 år7. oktober 2009 kl. 00:29
dygtig
så er det kurusus overstået - og bestået!! det kostede 700g :O( med kurset var fra 8 morgen til 18 aften, skulle afsted fra hotellet kl 6.30 for at være fremme til tiden, jeg slæbte rundt med gulerødder i taskem¨n, men der var ikke mulighed for at spise dem... så jeg fik slet ikke grøntsager nok. Da kurset var slut besøgte jeg søn og svigerdatter - og vi spiste shushi: det er der bare for mange kulhydrater i ( alt det ris) kage fik jeg så fingrene i i går, hvor jeg var så træt at jeg mistede målet ud af syne. MEN nu er jeg tilbage på sporet igen..
Futura det kører da nu igen;O) tillykke ( vi er da blevet under det 3-cifrede tal!)
Futura det kører da nu igen;O) tillykke ( vi er da blevet under det 3-cifrede tal!)
15 år9. oktober 2009 kl. 10:25
Futura (slettet)
Jeps! Vi vil aldrig mere have en 3-cifret vægt, uanset hvor mange kurser, vi skal deltage i...eller hvor mange gange, vi løber ind i et midlertidigt vægttabsstop, vel?!?
700 gram? Dem slipper du snart igen. Godt du er tilbage på sporet og fortsætter, hvor du slap. Hav en rigtig god weekend (hvor du selv bestemmer, hvad der skal i indkøbskurv, gryde og mund) ;-)
700 gram? Dem slipper du snart igen. Godt du er tilbage på sporet og fortsætter, hvor du slap. Hav en rigtig god weekend (hvor du selv bestemmer, hvad der skal i indkøbskurv, gryde og mund) ;-)
15 år9. oktober 2009 kl. 21:45