jeg synes at jeg ER dygtig

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: jeg synes at jeg ER dygtig
ja vel så.. de 300 g er væk igen, men har heller ikke været for god ved mig selv de sidste dage! nu er det slavisk efter reglerne... i morgen tidligt flyver vi på ferie sydpå, jeg overvejer om jeg skal snige vægten med - altså den til at veje mad på! ?? jeg er simpelthen ikke dreven nok til at vurderer portionsstørrelser??
15 år11. oktober 2009 kl. 14:56
Ta vægten med. Det bliver nok lidt besværligt især hvis man skal ud og spise men hvis du allerede nu ved at du ik kan styre dine poteions størrelser så vil du jo nok ærgre dig når du kommer hjem og finder ud af du har taget på.
15 år11. oktober 2009 kl. 18:41
nu - 12,5 kg
Nå det var den ferie, og det gik godt - tabte de sidste 400 g fra kurset medens jeg nød Sardinien!!! godt gået Dygtig!!. Men tænk sig - jeg kunne mærke i flyet at jeg havde bedre plads - og det er jo ikke det der er mest af ved Ryan air. De 656 trin ned til Neptuns Grotte - og ikke mindst op igen, var ikke helt så slemme, som jeg husker fra tidligere ture( ja jo ikke til den samme grotte - men lignende steder). Se nu begynder det at få praktisk betydning... jeg havde nær sagt: FEDT!. Forleden var jeg i et supermarked, fandt deres svinevfedt- og de havde netop 24 pakker liggende på hylden... uhyggeligt hvor meget fedt - og den mængde har siddet på mig! og der sidder 50 pakker mere- jeg holder udsalg tror jeg. Nogen bud?
15 år18. oktober 2009 kl. 20:21
Dygtig du er SUPERdygtig!!
Men jeg er ikke sikker på, at du får succes som sælger - der er næppe nogen her i dette forum, der er interesseret i at købe dit fedt ;-)

Bortset fra det, er det så ikke skønt både at kunne SE og MÆRKE vægttabet!?! Det synes jeg...men jeg synes også, at tanken om at man har budt sig selv at gå og bære på alle de ekstra kilo i døgnets 24 timer er skræmmende. Jeg kunne da ikke forestille mig at gå ned og fylde rygsækken med alle de (for mit eget vedkommende op til 23,6) kilo og så bære på dén hele tiden!! GODT vi har lagt livsstilen om, så "bagagen" bliver lettere :D
15 år19. oktober 2009 kl. 19:53
nemlig Futura, det er det jeg gerne vil hen til! istedet for at synes at det er synd for os ikke at få de ting vi ellers synes er "gode" skal vi tænke på at det er godt for os det vi gør. Det er meget visionelt at glo på det svinefedt på en hylde, så tænker jeg at jeg har været god ved mig selv, at jeg er blevet befriet for fedtet. Og hvad Herre Gud da, der er jo nok af kage og chokolade i verden - så hvis vi ha det er der nok tilbage - så vi kan rolig springe over nu ;O) - nu hvor livet er ved at blive lettere ...
15 år19. oktober 2009 kl. 22:36
så er det -12,8, endelig rykkede jeg under 95, måske er jeg så igang igen ;O)
15 år21. oktober 2009 kl. 10:08
Det er bare for sejt!
En fantastisk fornemmelse ikk´...
Vi ses i 80érne snart!
15 år23. oktober 2009 kl. 08:52
- 14,3.. det går langsomt men sikkert!
15 år1. november 2009 kl. 18:47
nu - 14,5 yes yes yes
15 år2. november 2009 kl. 13:43