jeg synes at jeg ER dygtig
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: jeg synes at jeg ER dygtig
tak til Siri for gode råd.. det med alkohol har jeg taget en principbeslutning om : NUL : jeg har ikke fået en dråbe siden før 4 august, egentlig ikke fordi det var den vej jeg fik særlig mange kalorier; men jeg bliver påvirket af en meget lille mængde vin, og så synes jeg at det går nok at jeg tager en llille smule af det usunde, og får jeg det først i munden, vil jeg ha mere.. og det er hurtigt at give sig selv lov, hvis man er lidt påvirket , og så skal jeg naturligvis skynde mig at sige<, det er ikke noget offer at lade vin og lign stå ;O).
Og stakkels Futura, opgaveskrining! og så overskud til at glædes sammen med mig.. tak for det ;O)
Og stakkels Futura, opgaveskrining! og så overskud til at glædes sammen med mig.. tak for det ;O)
15 år19. november 2009 kl. 00:24
dygtig
Og så så man lige ( i morges d. 18) at vægten viste:
-16 kg... >Yes Yes Yes !!
-16 kg... >Yes Yes Yes !!
15 år19. november 2009 kl. 00:26
dygtig
ja så står der - 17,1.. så måske når jeg - 20 til jul. jeg må sige jeg er lidt glad idag, har haft nogle genstridige dage, hvor det er gået bare så langsomt.
15 år3. december 2009 kl. 08:43
angelique (slettet)
Du er pisse god og kan helt sikkert go tal 3kg til inden jul :)
15 år3. december 2009 kl. 12:36
solstråle1974
Hvor er det flot - har lige gennemlæst din tråd og syntes det er så flot og man kan se at du har mere livslyst og glæde i måden du skriver som kiloene rasler af det - rigtig dejligt at læse ; )
Knus
Maria
Knus
Maria
15 år8. december 2009 kl. 21:22
bruger slettet
Virkelig flot! Men hvordan gøre du??
Kan du ikke give nogle god råd?
Kan du ikke give nogle god råd?
15 år8. december 2009 kl. 22:25
dygtig
tja - nu må jeg vist snart revidere overskriften på "min tråd" - så dygtig er jeg heller ikke! det har været drøjt i længe, har været ved at miste modet flere gange.. og erkendt at jeg ikke helt kan holde skansen i december ;O(.. men IDAG KOM JEG UNDER 90 - jeg befinder mig i 80'erne!!! Jeg har så flyttet mit mål ( -20 kg) til 4.1.10 - men så skal det også være på plads...
beklager at jeg ikke har været aktiv længe - har haft hujende travlt - både på mit job, i mit firma og heldigvis også socialt. Det er ikke fordi det lysnier i øst endnu, men jegmærker at jeg bliver nødt til at bruge tid på det, ellers bliver det ikke rigtig til noget.
beklager at jeg ikke har været aktiv længe - har haft hujende travlt - både på mit job, i mit firma og heldigvis også socialt. Det er ikke fordi det lysnier i øst endnu, men jegmærker at jeg bliver nødt til at bruge tid på det, ellers bliver det ikke rigtig til noget.
15 år20. december 2009 kl. 16:51
solstråle1974
du skal bare skrive herinde så holde rmotivationen også ; ) hep hep på dig
15 år21. december 2009 kl. 01:50
dygtig
tak for støtten ;o) lidt selvmelidenhed har man vel lov til at have... snøft
15 år21. december 2009 kl. 10:39
Stressede-afsluttende-opgaveskrivende-hilsener fra Futur