jeg synes at jeg ER dygtig

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: jeg synes at jeg ER dygtig
og 14,7
det har været en presset uge med job både her og der,, så i morgen efter arbejde, skal der pustes ud! jeg vil besøge min datter iÅrhus - gå på AROS og hygge med resten af familien også;O)
15 år5. november 2009 kl. 11:06
-14,8, det går godt nok langsomt nu, ligger ikke mere under kurven, men lige over - og det er ikke spor sjovt. Idag er gået stramt efter reglerne, bortset fra 4 biscottier = 24 gram..hmmm det skulle jeg jo ikke have gjort, det giver lidt dårlig samvittighed
15 år9. november 2009 kl. 20:35
de 24 g var alligevel 89 kcal - og egentlig ikke nødvendige!
15 år9. november 2009 kl. 20:42
Altså - dette er frustrationernes holdeplads!! i sidste uge kæmpede jeg med at komme under 93! denne uge for at ramme - 15 kg. det er bestemt ikke let at se på hvor langsomt det går!!!
15 år11. november 2009 kl. 23:35
Det kommer! Hovedsagen er at det går den rigtige vej. Jeg synes du er supersej! Bliv ved!
15 år12. november 2009 kl. 07:40
Jeg syntes det er fantastisk med dit vægt tab. Jeg selv har tabt mig meget langsomt OG det er svært at holde sig fokuseret på at det er det der er vigtigt nu ,altså at holde kurren. Jeg har tabt 8kg siden august.
15 år12. november 2009 kl. 09:58
Jeps!!! - 15,2!!!
15 år12. november 2009 kl. 22:05
TILLYKKE !! Så er endnu en magisk grænse passeret - du yder en imponerende indsats! Fortsat rigtig god vind - Futura
15 år13. november 2009 kl. 08:07
jeg har med grædende hjerte, måttet judtere mit mål lidt, jeg har skubbet mit mål om at nå -20 kg til jul.. det var ikke realistisk at tror at det n´kunne nåes, uden at blive drastisk ! Jeg har flere julefrokoster i sigte, men har meddelt at jeg selv tager mad med til de to hvor der bliver bestilt mad udefra - jeg ved det bliver for svært hvis der er masser af mad - jeg har betalt for- som jeg ikke "må" spise. så sådan bliver det! 2 julefrokoster skal være på restaurant, hvor jeg ikke har indflydelse på hvad der bliver serveret. kryds tomler for mig!
15 år17. november 2009 kl. 10:53
Det er flot af dig, både at være realistisk omkring dit mål, og din beslutning om selv at tage mad med. Det er jo en mulighed dagen efter at benytte dig af 'Hestekuren', som står i kosttråden, hvis du synes det er det værd. Det vigtigste er jo dog din livsstil på sigt. Jeg synes du skal nyde både mad og samvær. Flot at du selv tager mad med, men sørg for at det bliver festligt, og ikke en kogt blomkål med hytteost, du sidder og stikker til! Og pas på alkohol, det er helt sikkert på den konto der er flest kalorier at spare, hvis man endelig vil det til en julefrokost. Det er jo hysterisk, så mange kalorier der er i skidtet. Rigtig glædelig, sund jul!
15 år18. november 2009 kl. 07:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...