På vej mod 99,9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: På vej mod 99,9 dejligt
HAr du kun været udd i 3 år.. eller er det en trykfejl? jeg har været færdig i 30 år ( jeg bliver helt skidt når jeg ser det på tryk! jeg må jo være blevet gammel??
15 år18. september 2009 kl. 10:55
Næh, det er ikke en trykfejl :-) Jeg blev uddannet sosu-ass. for 3 år siden, har tidl. beskæftiget mig med børn ( + udd. dér). Er p.t. i gang med et (deltids) kursus i neuropæd....og tænker, at jeg måske skal søge ud i primærsektoren, når jeg har afsluttet dét (vil gerne fortsætte m. at arb. m. hjerneskadede).
En AN-udd. ... hvad er det lige, dét er?
15 år18. september 2009 kl. 11:24
(Du nævnte det tidl. , og da tænkte jeg, at det var noget med anæstesi)...
15 år18. september 2009 kl. 11:26
det er Anæstesi ja
Og mit undervisning : det er både sygeplejersker og basislæger ;O)
ud over rygestop :O)))
15 år18. september 2009 kl. 11:33
ja jeg er altså "kun" sygeplejerske,men det er jeg også glad for :o)))
15 år18. september 2009 kl. 11:36
Men du må være en erfaren og vidende kvinde inden for dit felt - ellers havde du jo ikke undervisningsjobbet, vel ;-)
Kan (af mange grunde) godt forstå, at du er glad for uddannelsen (jeg er også glad for min) - hvis ikke, havde du nok også skiftet "spor" eller speciale...
15 år18. september 2009 kl. 11:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo