nu er det bare det, om vi må skrive her når vi er under 99,9 ( fniser) ???
Miss Perfect - hvor er du.. du som satte os i gang på denne tråd!
På vej mod 99,9
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: På vej mod 99,9 dejligt
15 år14. september 2009 kl. 11:24
Rov (slettet)
Hurrah, er super glad på jeres vegne, tillykke Futura! :D
15 år14. september 2009 kl. 11:25
Futura (slettet)
Tak, Rov!
Det går også godt for dig, kan jeg se - det er dejligt!
Fortsat god vind til os :D
Det går også godt for dig, kan jeg se - det er dejligt!
Fortsat god vind til os :D
15 år14. september 2009 kl. 19:37
Futura (slettet)
Dygtig: ellers må lave en ny tråd, fx "på vej mod de 95 kg"...men vi skulle jo gerne lige have Miss Perfect med.
15 år14. september 2009 kl. 19:40
dygtig
Præcis Futura, Håber Miss Perfect kommer på banen, så vi kan følges
jeg skal tidligt op , skal køre hjemmefra mellem 5.15 og 5.30
så...God nat!
jeg skal tidligt op , skal køre hjemmefra mellem 5.15 og 5.30
så...God nat!
15 år14. september 2009 kl. 22:33
Futura (slettet)
Puh, det var tidligt!! Dét klarede jeg ikke.
Hej Dygtig.
Gætter på at jeres DV starter kl.7., vores starter heldigvis først 7.30. - Jeg har lært at leve med at skulle stå op 5.15, når jeg er i DV, men jeg kommer aldrig til at nyyyde at skulle så tidligt op. Dog hellere DV end NV :-) - Har "god tid" i disse dage pga en stribe AV, (men synes også, at jeg skal nå en hel masse, inden jeg kører).
God arbejdslyst - med både det ene og det andet :-) Du er da godt på vej nedad vægtmæssigt, sejt! Futura
Hej Dygtig.
Gætter på at jeres DV starter kl.7., vores starter heldigvis først 7.30. - Jeg har lært at leve med at skulle stå op 5.15, når jeg er i DV, men jeg kommer aldrig til at nyyyde at skulle så tidligt op. Dog hellere DV end NV :-) - Har "god tid" i disse dage pga en stribe AV, (men synes også, at jeg skal nå en hel masse, inden jeg kører).
God arbejdslyst - med både det ene og det andet :-) Du er da godt på vej nedad vægtmæssigt, sejt! Futura
15 år16. september 2009 kl. 09:16
dygtig
Næ, vores DV starter 7.45 - så det var ikke det ;O) men jeg har et par andre funktioner - et lille konsulentfirma - og undervisning i frdighedslaboratorier - både på eget sygehus, samt på det nærmeste ( 125 km) Universitetshospital - og just der skulle jeg befinde mig kl 7.30! - det var 2 dage i træk denne gang- så er man lidt mør ;O)
15 år16. september 2009 kl. 19:32
Futura (slettet)
Mør? Dét kan jeg godt forstå. Forhåbentlig er det ikke en sur pligt, men noget du kan lide.
Jeg kan forstå, at vi ikke har samme uddannelsesniveau, men branchen tilfælles. - Jeg har p.t. en del arbejdsfrustrationer pga snarlig afd.udvidelse specialemæssigt set, pt-antalsmæssigt og personalemæssigt (på alle niveauer). Ledelsen har fokus på det "lange sigt" , men, synes jeg, overser det kortere sigt...og oven i dette kommer så, at vagtplanlæggeren har ikke indsigt i arbejdgange/-opgaver og kompetencer. SUK!
Jeg har oplevet adskillilge små og store omstruktureringer i de 3 år jeg har været uddannet/ansat, men ikke i dét omfang, vi nu er i gang med. Jeg er grundlæggende glad for mit arbejde, men træt af arbejdsbetingelserne - måske søger jeg nye græsgange, når jeg har afsluttet den videreuddannelse, jeg er i gang med.
...Nå det var vist lige et sidespring. Hvad hjertet er fuldt af, løber det over med ;-)
Jeg kan forstå, at vi ikke har samme uddannelsesniveau, men branchen tilfælles. - Jeg har p.t. en del arbejdsfrustrationer pga snarlig afd.udvidelse specialemæssigt set, pt-antalsmæssigt og personalemæssigt (på alle niveauer). Ledelsen har fokus på det "lange sigt" , men, synes jeg, overser det kortere sigt...og oven i dette kommer så, at vagtplanlæggeren har ikke indsigt i arbejdgange/-opgaver og kompetencer. SUK!
Jeg har oplevet adskillilge små og store omstruktureringer i de 3 år jeg har været uddannet/ansat, men ikke i dét omfang, vi nu er i gang med. Jeg er grundlæggende glad for mit arbejde, men træt af arbejdsbetingelserne - måske søger jeg nye græsgange, når jeg har afsluttet den videreuddannelse, jeg er i gang med.
...Nå det var vist lige et sidespring. Hvad hjertet er fuldt af, løber det over med ;-)
15 år18. september 2009 kl. 10:13
dygtig
altså jeg har bare en AN-udd. det andet er undervisning jeg gør i min fritid - og det er bare så spændende og sjovt. Jeg er kommet ind i det ved en tilfældighed, men jeg hager mig fast!!
hvad er du ved at læse?
hvad er du ved at læse?
15 år18. september 2009 kl. 10:53
Hvordan går det for dig, Miss Perfect?? Og for dig, Dygtig, er du fortsat under?
Forsat god vind til os :D