På vej mod 99,9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: På vej mod 99,9
Nu er jeg sørme tæt på :)))))) 100,4 - men så skal der jo sættes et nyt mål!!
15 år3. september 2009 kl. 09:21
hej Futura, Jeg kan godt forstå at du var ved atkløjs i det! det var jeg også ;O), men jeg hørte det, og spurgte: resultatet var at jeg faldt fra 250 om måneden til 175 - og det er da værd at tage med ;O) At det så ind i mellem har "kostet" 500 kr for én træning ( fordi jeg ikke kom afsted) er jo så en anden sag.!! for tiden kommer jeg afsted 1-3 gange ugentlig. De har lavet et "cirkelprogram" til mig. På den måde kommer jeg godt i gennem hele kroppen på under en time - det kan jeg overse! held og lykke med din træning
15 år3. september 2009 kl. 09:26
forresten.. hvor blev du af Miss Perfect??
15 år3. september 2009 kl. 09:30
ja nu er det altså mig igen... men ville lige fortælle at eg idag har lavet et super morgenmåltid: havregrød kogt af
30 gr havregryn ( og ikke hverken 31 ell 32 gr)
2 dl vand
1 æble skåret i små stykker
lidt salt!
Det skal koge lidt længere end havregrød ellers skal, så æblet bliver lidt al dente, men det bliver en stor portion, og smager faktisk rigtigt godt... og så mætter det længe.

Prøv det;O)
15 år3. september 2009 kl. 11:20
HIP HIP HURRA!!!

vægten står på 99,8!!! og jeg var på den 3 gange med 10 min's mellemrum!!! så det er vist rigtigt nok :))))) nyt mål er sat . 10 kg på 10 uger..
15 år4. september 2009 kl. 09:30
PS
Er jeg alene tilbage på denne tråd??? Futura og Miss Perfect, hvor er I?
15 år4. september 2009 kl. 09:32
Tillykke Moralice!!! Hvor er det flot - kan godt forstå du er glad! God weekend og fortsat pøj pøj med dit nye mål. Synes det er hyggeligt og super motiverende at følge med rundt omkring :o)
15 år4. september 2009 kl. 15:02
re: På vej mod 99,9 dejligt
Mere HIP-HIP....og så det lange: Hurraaaaaaa!!

- Stort Tillykke,Moralice! Godt gået! Jeg glæder mig på dine vegne (og til forhåbentlig selv at krydse grænsen en af de nærmeste dage)!
- Miss Perfect har været meget stille, men du er ikke alene på denne tråd, jeg har bare brugt det meste af min energi på jobbet de sidste par dage (og weekenden bliver også travl).

Jeg hepper på dig + for at du skal nå dit næste mål, men selv har jeg ikke SÅ travlt. Jeg vil ikke kunne trives med så få kalorier, som jeg kan se, at du spiser jvf. din dagbog.

Hep-Hep...og Hip-Hip endnu en gang :D
Futura

15 år4. september 2009 kl. 18:57
tak for Hurraer ;O)
ja men futura, jeg spiser faktisk hele tiden! og vist mangler jeg da i mellem noget sødt eller fedt, men den trang gør jeg meget for at bekæmpe! - når jeg ser bort fra de "anfald" så mangler jeg ikke noget! jeg går ikke og lider overhovedet! Egentlig har jeg også besluttet at jeg skal blive fri af sukker djævelen! det går helt godt i det daglige, men hvis jeg får noget i munden af det, så kan jeg mærke at det trækker i mig for at få mere.
I aften har vi haft en del gæster, vi skulle planlægge undderholdning til venners sølvbryllup, jeg havde bagt boller og roulade, boller blev serveret med pålæg og ost, der var vin vand, øl, kaffe og te på bordet. Jeg drak danskvand og te.Det kunne jeg sagtens holde ud,men da jeg var ved at bage rouladen, kom jeg til at slikke på min finger, og den var jo sød, af æggesnapsen... så kræver det næsten ovrermenneskelige kræfter ikke at dyppe fingeren igen! og jeg kom også til at stikke fingeren i skålen da den var skrabt ud på bagepladen.. men kun lidt. Det er vigtigt at jeg sørger for at spise noget inden jeg går igang med sådan noget, det kan også hjælpe at børste tænder eller komme et stykke sukkerfri tyggegummi i munden ( det gør jeg også når jeg skal handle ind!) Jeg er nødt til at snyde mig selv ind i mellem. Heldigvis er jeg ikke så kik at det gør noget, så det lykkes faktisk af og til.

Held og lykke til dig med de næste dage - håber du rammer grænsen i den uge vi kommer ind i ;O)
15 år5. september 2009 kl. 01:30
Tillykke Moralice, og fortsat good karma herfra til jer alle :D
15 år5. september 2009 kl. 10:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });