#2 af Futura (slettet)
På vej mod 99,9
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Futura (slettet)
re: På vej mod 99,9
Hej Miss Perfect
Jeg vil gerne følges og juble sammen med dig...tror liiige jeg ved, hvordan du har det :D
Jeg vejer p.t. 101,7 - og jeg holder næsten vejret, når jeg tænker på at kommer under de 100 kg (om jeg nu tør tro på det) - for det er længe siden, jeg har været dér. Til gengæld har jeg været oppe på 120 kg (det var et rygestop, der "kostede")...
Jeg hepper på os :-)
Futura
Jeg vil gerne følges og juble sammen med dig...tror liiige jeg ved, hvordan du har det :D
Jeg vejer p.t. 101,7 - og jeg holder næsten vejret, når jeg tænker på at kommer under de 100 kg (om jeg nu tør tro på det) - for det er længe siden, jeg har været dér. Til gengæld har jeg været oppe på 120 kg (det var et rygestop, der "kostede")...
Jeg hepper på os :-)
Futura
15 år27. august 2009 kl. 19:31
bruger slettet
Neiiii.... hvor hyggeligt, så er du lige foran mig - stort!!! Så kan jeg måske juble sammen med dig først? Jeg ligger på ca. minus ½ kg om ugen, men har øget motionen en smule, så måske går det hurtigere. Hvornår regner du med at krydse "grænsen"?
Mis
Mis
15 år27. august 2009 kl. 20:57
KarinaHadsten (slettet)
Jeg hepper også på jer selvom jeg ligger under jeres vægt. Jeg har kun som gravid været over de 100, men kan godt huske at det var en væmmelig grænse. Så jeg kan levende forestille mig hvor stor en milepæl det er.
Go for it !
Go for it !
15 år28. august 2009 kl. 07:04
bruger slettet
Det er godt nok dejligt, Karina. Tænk at ha sit eget heppekor....;-)
Jeg tror det bliver ligesom at løbe sin første marathon - noget jeg også har til gode endnu....ss
Tak for din opbakning.
Jeg tror det bliver ligesom at løbe sin første marathon - noget jeg også har til gode endnu....ss
Tak for din opbakning.
15 år28. august 2009 kl. 07:55
Belfast (slettet)
Go for it!!!
Vil også følge spændt med : )
Vil også følge spændt med : )
15 år28. august 2009 kl. 08:11
Futura (slettet)
Hej igen, Miss Perfect:
Jeg havde sat mig et delmål der hed -4,5 kg i perioden 27/7-29/9, men det er gået hurtigere end planlagt/forventet...såe...måske "krydser jeg grænsen" om små 14 dage?
Tak for støtten/interessen til Jer, Karina og Belfast - det er dejligt med opbakning! I er også selv igang igen - sikken vi vinder ved at tabe :-D
Jeg havde sat mig et delmål der hed -4,5 kg i perioden 27/7-29/9, men det er gået hurtigere end planlagt/forventet...såe...måske "krydser jeg grænsen" om små 14 dage?
Tak for støtten/interessen til Jer, Karina og Belfast - det er dejligt med opbakning! I er også selv igang igen - sikken vi vinder ved at tabe :-D
15 år28. august 2009 kl. 08:34
dygtig
jeg vil også gerne være med. Jeg står på 101,2, havde planlagt at ramme 100 før 12/9, og også jeg har haft mere travlt/held med forholdet til vægten.
15 år29. august 2009 kl. 01:15
Rov (slettet)
<-- sender god karma, go girls! :D
15 år29. august 2009 kl. 09:15
Futura (slettet)
Hej Moralice
Hvor godtfok er, kommer godtfolk til :-) ...eller i alt fald de kvinder, der snart føler sig MEGET, meget lettere :-) Jeg g l æ d e r mig!
Hav en god, LET, aften - Futura
Hvor godtfok er, kommer godtfolk til :-) ...eller i alt fald de kvinder, der snart føler sig MEGET, meget lettere :-) Jeg g l æ d e r mig!
Hav en god, LET, aften - Futura
15 år30. august 2009 kl. 17:39
Henter...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });
Det er jo større end nytårsaften, når vægten går fra 100 til 99,9, men der er nok ikke så mange andre, der kan forestille sig HVOR stort det er.
Jeg ligger på 103 og glæder mig vildt til at gå over grænsen.
Skal vi følges ad?