Q LIGHT

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Q LIGHT
puhhhh var lige på min egen vægt og den må være gået i udu
for den vidste jeg vejede 62 kilo ggggg
ja så behøverjeg jo ikke mere slankekure , men det kan nu ikke ses gggg ;-)
nå må hvae købt en ny vægt, da det motivere mig at se den hver dag
:-)
15 år29. maj 2009 kl. 07:11
Det er ikke godt på forhånd at sige, at det kan du ikke gøre noget ved. Så kan det kun gå galt! Tænk/sig: Jeg kan! Måske du blot taber 100 g - og det er stort! 100 g om dagen er rigtig meget. Faktisk giver det omkring 3 kg om måneden. Du er ikke til motion, skriver du. Hvad med en gåtur - kan du klare det? Undlad at købe de forkerte ting (chokolade, anden slik, chips, hvidt brød osv), så frister de ikke, når du er hjemme en hel dag. Klø på, Sqzee, du kan godt!
15 år29. maj 2009 kl. 08:53
Jeg på på South Beach-kuren og har været det i nogle uger. Den er god på den måde, at man skal spise hele tiden! Og der er ikke noget med at skulle veje sin mad! Jeg er godt nok tilfreds med den. Når jeg så ikke taber mig som jeg skal, er det fordi jeg så dropper de gode intentioner, når jeg er ude at undervise og bor på B&B. Så er det svært at få de rigtige varer og holde dem friske på køl. Lån bogen på biblioteket. Det er vigtigt at læse hele indledningen - så forstår man bedre hvad der foregår, når man skal spise så meget. Og det man spiser smager faktisk godt :)
15 år29. maj 2009 kl. 08:56
Haha! Jeg arbejder altså ikke hjemme. Jeg går i 10 klasse og har p.t eksamen så det er derfor jeg er hjemme. Men jeg er jo også hjemme i weekenden, og ja det er somom køleskabet trækker i en! Jeg spiser desværre ofte når jeg keder mig/ikke laver noget.

Jeg skal helt klart have noget motion i dag og i morgen, men jeg forsøger at finde en måde hvorpå jeg ikke skal forlade min lejelighed. Her er for varmt udenfor og så er jeg ikke altid lige klart til tilråb på swahili så jeg tænkte måske jeg kunne lave 5minutters en eller anden form for motion hver time og så har jeg fået min ½times motion. I morgen når jeg har mere overskud så kan jeg måske tage en løbetur.
15 år29. maj 2009 kl. 10:53
Hej alle.

Sikke en god dag i dag. Dejlig vejr udenfor. Jeg har så lige cyklet ca. 40 min. det var dejligt. Ud over gik jeg en del. Nå men har lige spist en dejlig salat og rugbrød til, forfriskende. Nu vil jeg tage en slapper og derefter venter rengøring (det er også god motion).

Lige til 10. klasseren, udnyt den tid du har med dine eksamener. Brug den enorme fritid du har nu til at cykle eller gå en tur. undgå køleskabet. Bare gå ud.

Kan i alle have en god dag.
15 år29. maj 2009 kl. 15:20
wouwwww godt gået Minka ..sådan!
Jeg har brugt hele dagen på at brokke mig over en mobiltlf.. så er helt udkørt og har næsten ikke fået noget at spise..men det er jo nok godt nok :-)
15 år29. maj 2009 kl. 16:55
Jeg bor i Tanzania, og her er ret varmt bare at tage ud. Ud over det er det en anelse farligt alene. Jeg tager en løbetur engang i mellem men det er ikke sådan at jeg bare kan gå rundt. Der er heller ingen grund til det, der er ikke mange ting jeg har brug for at tage til.
15 år30. maj 2009 kl. 11:42
ja så ville jeg nok osse løbe inde eller andet inde motion :-) det er sørme langt væk...
15 år31. maj 2009 kl. 05:43
Ja det er enormt langt væk. Det er nok det sværeste. Ingen weekendturer til Danmark bare sådan lige.

Men de damer, jeg har vist været en fiasko de sidste par dage. Jeg har taget enormt meget på og jeg spiser slik hele tiden! Jeg burde have vedligeholdt alligevel men det har jeg altså ikke. Idag prøver jeg virkelig ikke at spise noget, ikke noget ud over de tre hovedmåltider. Ikke sulte migselv self. men bare for at prøve at lade være med at snacke gennem dagen og tænke på mad. Det skal ud af hjernen. Jeg er alligevel bare hjemme ved computeren så det er ikke sådan at jeg har brug for en masse energi ;)
15 år31. maj 2009 kl. 06:57
kender det godt, når man sidder ved pc. så i stedet for mad , nupper man lige lidt chokolade elller en kage for det går hurtigere ggg

Men op på hesten igen du kan godt :-)

forøvrigt skal jeg høre om i har et tip til dette: vi fik bagekartoflr igår på grillen og det er min ynglingsspise, kan leve af det gg
men havde jo så lige glemt , at jeg plejer at komme hvidløgssmør i ...upsss
det kunne jeg jo ikke så brugte creme fraice dressing adrrr det var syrligt..
Har i et alternativ til hvidløgssmør??
15 år31. maj 2009 kl. 07:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });