Q LIGHT

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Q LIGHT
Det gik rimelig godt i går men lidt galt hen af aftenen. Nu prøver jeg igen i dag, men det er sværere fordi jeg er hjemme hele dagen. Jeg får nok ikke tabt mig til i morgen men der er intet jeg kan gøre ved det.
15 år28. maj 2009 kl. 09:00
hej
jeg går også hjemme hele dagen, hvad er det der går galt???

hvad er det du spiser om aftenen som du ikke må ???
15 år28. maj 2009 kl. 11:04
Jeg arbejder også hjemme.
Og køleskabet trækker specielt meget i mig om eftermiddagen...
Jeg skal finde et eller andet i stedet for hele tiden at åbne og se hvad jeg kan spise...
Er der nogen der har et godt råd?
15 år28. maj 2009 kl. 14:33
Problemet til tider er at jeg på en eller anden underlig måde, får overbevist om at det ikke skader lige en dag at springe ved siden af. Vi er ret dygtige til at overbevise os selv om mange ting. På den måde har man en dag hvor man bare spiser alt man ikke burde. I går spiste jeg lidt for meget af hvidt brød skal siges har ikke spist det siden jeg begyndte på slankekuren.
Hvordan får i andre motioneret. Jeg er ret elendig til det. Skal siges jeg har arbejdet nat de sidste dage og derfor sover rimeligt meget om dagen, men når jeg så endeligt står op er jeg for doven. Hvad gør i andre for at få den daglige motion.????
15 år28. maj 2009 kl. 14:43
jeg kan ikke motionere så meget pga af fod og ryg, men vil til at gå til vandarobic for sådan nogle som mig gggggg

det må jo give lidt..
ellers har jeg gået en lidt hvad jeg nu kunne holde til og cyklet på parkeringspladsen..lidt hjælper jo også..

den der med det hvide brød lavede jeg i sidste uge..

men nu kører det igen idag har jeg fået yougurth til morgen- 1 banan og ellers grøntsagssuppe og 1 eneklt æble indtil nu...

men næsten en halv gryde grøntsagssuppe(karry) som blev blendet muummmmmms kommer somme tider lidt flydende chli i kruset ..det smager osse godt..
15 år28. maj 2009 kl. 15:10
Næ - jeg tror ikke at 6,5 g fedt er for meget. Synes jeg har hørt at man må spise op til 15 g fedt pr måltid.

Selvfølgelig skal man passe på kalorierne, det skal jo ikke bare være fedt.
Men husk på at det er først på dagen og man bruger meget energi fra morgen og til langt hen på eftermiddagen
15 år28. maj 2009 kl. 15:19
Melder mig lige så under fanerne.
30 år 92 kg
Mål = 78 Kg
Delmål = 85 kg til oktober

Forsøger at lave fedtfrit, grønt og indtage frugt. Men vægten står stille.
Dyrker motion 2 - 3 gange om ugen.

Mangler støttegruppe, tudegruppe, heppegruppe, erfaringsgruppe :)

Ser frem til at være en del af det her sammen med jer :)
15 år28. maj 2009 kl. 17:29
Minka: Mht motion, har jeg som også skrevet tideligere, lavet den regl for mig selv, - som lige meget hvad ikke kan brydes! Jeg skal motionere hver dag, selvom det er surt, hårdt og træls nogle dage, så VED jeg bare at jeg en dag vil takke mig selv for at have klemt ballerne sammen i svære tider. Det tager ikke lang tid at tage sko og sportstøj på og løbe/jogge en tur på 30 min. Man behøver jo ikke hverdag bruge flere timer på hold og fitnessecenter. Men veksle lidt i mellem alle de udbud der er nu om dage - og når man først er kommet afsted, er det super rart jo.
15 år28. maj 2009 kl. 19:37
Suus: Har en veninde, som invitere mig til at komme med hende i fitness engang i mellem, men det er lige at tage sig sammen. Men det er jo også derfor jeg vil motionere og tabe mig, fordi jeg ved ligesom du at en dag vil jeg være taknemlig for at jeg tog mig sammen i en ung alder. Arbejder på plejehjem og kan jo godt se hvordan nogle folk i ret ung alder ender når de ikke har passet på dem selv.

Puha det er lige det med sparket. Men har tænkt mig at cykle i morgen. Skal ordne nogle ting i byen så har besluttet mig for at jeg vil cykle og med vilje vil jeg tage omveje, bare så jeg kan få mindst 40 minutter.

Til de nye velkommen
15 år28. maj 2009 kl. 23:52
miss lulu vi er her til at støtte dig i det hele ;-)
15 år29. maj 2009 kl. 07:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });