Q LIGHT

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Q LIGHT
så er gruppen oppe :-)

Og vil da godt starte med at jeg går til kontrolvejnng hver onsdag , så der er der oplagt jeg skriver ind og det er midt på ugen ...
Hvad siger i til det???
15 år26. maj 2009 kl. 11:38
re: Q LIGHT
FINT med vejning om onsdagen
15 år26. maj 2009 kl. 12:05
Jeg vejer mig om mandagen men er også med på at veje onsdag.
Håber vi også kan bruge gruppen til andet en vægten feks. råd og gode ideer og opbakning hvis man er lidt nede...
15 år26. maj 2009 kl. 12:08
Jeg vil også gerne være med i den støttegruppe. Vi havde en før men så var der nogen der holdte om med at skrive.

Jeg vejer mig om fredagen da jeg deltager i et 'challenge' på caloriesperhour.com og har sat min veje-dag om fredagen som er officiel, men jeg vejer mig hver morgen også. Endda end gang i mellem om eftermiddagen. Men det burde jeg vende mig af med.

Mit delmål nu er 60kg og jeg har nået 63. Jeg vil gerne have nået målet inden jeg skal hjem til Danmark på ferie d. 23 Juni.

Indtil videre er i dag sådan ok. Jeg fik god morgenmad af banan, men også en kanelbolle! Hjemmebagt... Og noget chokolade. Og så har jeg fået et æble nogle få chips, en lille kiks. Og så her til frokost har jeg taget 2 bananer.

Mine måltider er ikke så struktureret det er jeg godt klar over, men jeg er ok med at tage banan eller ananas til frokost, det gør mig ikke meget at det ikke er en 'ret'.
15 år26. maj 2009 kl. 12:57
super dejligt og det er ligemeget hvilken ugedag man vejer sig kan jo bare skrive det på om onsdagen ??

Jeg har lige lavet noglesuper dejlige fedtfrie boller sætter lige opskriften på hvis det kan lade sig gøre ..

har ikke regnet hvor meget protein osv der er i, da jeg ikke kan hitte ud af det ggggg
Fedtfri boller

50 gr. Gær
1 , 2 liter koldt vand
900 gr. Hvedemel
300 gr. Havregryn
300 gr. Grahamsmel
2 spsk salt
2 tsk sukker
Ca. 4 revne gulerødder

Gær opløses i vand og resten røres i.
Stilles i køleskab natten over eller i mindst 8 timer, i en meget stor skål, da den hæver meget.

Bollerne lægges på en bageplade med en ske brug 2 evt og dyp skeen i vand..
Skal stå i ca 15- 20 min.
Pensel evt med vand og drys med havregryn

Bages i ovn ved 190 grader i ca. 25 min

15 år26. maj 2009 kl. 13:03
Hej alle

Jeg vil meget gerne være med på den lille gruppe, har til tider brug for lidt snak om hvordan ugen er gået osv.

Jeg er en ung kvinde 21år bor i Odense.
Min startvægt var på 94kg. og efter 3 uger er jeg nede på 91kg. Jeg går sikkert fremad, min største frygt er at vægten går op hver gang jeg vejer mig, hvilket er ca. hver 2. uge hos min sygeplejerske. Føler mig mere sikker når hun følger med i min vægttab - giver mig en større begrundelse for ikke begå fejl.
15 år26. maj 2009 kl. 21:28
super dejligt at vi kan støtte hinanden, for det har man helt sikkert brug for..
Så vi klør på ;-)
15 år27. maj 2009 kl. 07:17
Kanon! Er begyndt for alvor i dag. Fik ikke vejet mig inden dagens start med træning, vand, morgenmad osv - så det må vente til næste onsdag. Er der en vegetar med i gruppen?
15 år27. maj 2009 kl. 10:31
jeg hopper også på her jeg har være på vægten i dag og der er røget 1 kg siden sidste onsdag vægt 65,9 det går rigtig godt for mig lige pt. skal på ferie på næste fredag og jeg har tabt 18 kg siden 5 januar (dejligt)
15 år27. maj 2009 kl. 10:41
Hej alle skønne kvinder

Jeg har taget 400 g PÅ... har været i byen 1 dag og været til konfirmation 1 dag..... så selvom jeg synes, jeg var tilbageholdende, ja så kom kalorierne alligevel krybende på.
Jeg bager også nogle boller der ligner de fedtfrie boller pspina har lagt her. Spiser ½ bolle med ost hver morgen og en smoothie.
Min smoothie er som følger:

100 g yoghurt cheasy m. vanilje
100 g yoghurt cheasy m. skovbær
100 g appelsin juice (ægte)
40 g frosne blåbær

det hele får en tur med stavblenderen et sugerør i og så er der dømt hygge. det tager meget kort tid at tilberede den..... prøv den

kcal 277
prot. 18
fedt 6,5
kulh. 34
Hav en god uge
Anom
15 år27. maj 2009 kl. 11:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });