hvad siger folk til dig om dit vægtab?
Du læser en tråd i debat > off topiccalcit
re: hvad siger folk til dig om dit vægtab?
ja det er da flot nok men det har hun jo ikke sagt ellers uden hun skulle finde en årsag til at komme i betragtning så det er lidt øv synes jeg......at hun ikke ellers har vist det.
13 år6. oktober 2011 kl. 23:23
LML (slettet)
Altså nu kan jeg godt forstå det er lidt svært at forstå, sådan ude af kontekst, men dette var ikke den årsag hun brugte for at de skulle vælge netop hende, det var noget ekstra hun tilføjede til slut.
Hun er ikke typen der siger sådan noget ud af det blå, og slet ikke face to face, så jeg blev nu glad for at vi fik snakket om det..
Hun er ikke typen der siger sådan noget ud af det blå, og slet ikke face to face, så jeg blev nu glad for at vi fik snakket om det..
13 år7. oktober 2011 kl. 16:45
calcit
Du er bevidst om at andre kan trække en ned....og man kan bruge mange kræfter på at ville hjælpe dem.....det er bare umuligt hvis de ikke selv vil.
Jeg har arbejdet med mennesker så jeg har set det der og i forholdet til min mor og et par andre ret tæt på.....jeg var nød til at sige stop. Jeg har så, uden det må lyde helligt, besluttet at det jeg blev budt skulle mine børn ikke opleve....der har jeg selv haft valget....
Jeg har arbejdet med mennesker så jeg har set det der og i forholdet til min mor og et par andre ret tæt på.....jeg var nød til at sige stop. Jeg har så, uden det må lyde helligt, besluttet at det jeg blev budt skulle mine børn ikke opleve....der har jeg selv haft valget....
13 år8. oktober 2011 kl. 10:20
Jeg synes lige jeg vil dele en glædelig "nyhed" med jer, som jeg modtog her til aften.
Min førnævnte veninde, som reagerer mere koldt, efter mit vægttab, har jeg pt været lidt uvenner med over en ting der er sagen helt uvedkommen heldigvis.. Men hun har så sendt mig dette udkast fra et brev, som hun efter lange overvejelser har valgt at sende ind til TV3 for at komme i betragtning til programmet "Ekstremt fed".
"Jeg har specielt en veninde, Lisa, som får mig til at føle som en million, når vi er i byen sammen.. Hun har selv været lidt buttet, men nu har hun tabt sig, og hun er blevet en rigtig smuk pige. Hun sørger for, at jeg ikke føler mig glemt, ingen er i tvivl om, at jeg er med hende, og igen er i tvivl om, at vi er rigtig gode venner. Hun er fuldstændig ligeglad med, hvordan jeg ser ud, men for min skyld ønsker hun selvfølgelig at jeg taber mig. Hendes forvandling giver mig blod på tanden."
Jeg begyndte ærligt talt at græde da jeg læste dette. Hun er en pige, der ikke så ofte giver udtryk for sine følelser, så at hun åbner sig så meget, og vælger at vise mig hvad hun har skrevet, ja det blev jeg rørt over...
Jeg håber i har en dejlig aften :)