hvad siger folk til dig om dit vægtab?

Du læser en tråd i debat > off topic

hvad siger folk til dig om dit vægtab?
Nogen kigger men siger ingen ting....er de ligeglade eller hvad?
13 år19. juli 2011 kl. 12:02
re: hvad siger folk til dig om dit vægtab?
skriv dine oplevelser og erfaringer....
13 år19. juli 2011 kl. 12:03
Nu har jeg ikke tabt mig vildt meget endnu, men min mor er rigtig god til at bemærke de bitte små ændringer der nu engang er... Og det er fantastisk motiverende.. Min mand bemærker det ikke rigtig, men glædes på mine vegne når jeg fortæller ham om hvad der er tabt.

Men synes da det er ærgerligt hvis ingen bemærker dit vægttab i ord.
13 år19. juli 2011 kl. 12:51
Lige nu ER der ikke noget vægttab.

Men sidste år år lykkedes det at komme fra 90 til 83kg - så det var jo ikke just fordi jeg var radmager og lignede en KZfange.

Alligevel fik jeg fra omgangskredsen at vide at jeg ikke måtte tabe mig mere, at det så ud ad helvede til, at jeg så gammel ud og havde fået mange rynker. Mit navn blev skiftet ud med Tynde Ejner, vatarm og videre i den dur.

Ikke videre opmunterende og fik da også taget det tabte på i løbet af nogle måneder.

Kolleger og træningsmakkere kommenterede det også men enten neutralt eller positivt.
13 år19. juli 2011 kl. 12:55
Mine veninder siger ikke så meget, kun én eller to...
Men nogle af dem, som jeg ikke snakker med så tit, siger at det er godt, at jeg gjorde det og jeg ser meget bedre ud nu...
Mine lærer har også kommenteret det, og det er jeg selvfølgelig lykkelig over, at nogen lægger mærke til det hårde arbejde.

- Toxbi.
lifeaccordingtoToxbi.blogspot.com
13 år19. juli 2011 kl. 13:37
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år19. juli 2011 kl. 13:52
Jeg startede i september 2010 og gik fra 78 kg til 62 kg fra september til marts.

Der har været forskellige meninger og kommentarer - som gtfh skriver:
"at jeg ikke måtte tabe mig mere, at det så ud ad helvede til, at jeg så gammel ud og havde fået mange rynker."
den har jeg også fået serveret... Og at mit brystparti er for magert og man kan se brystbenene for tydeligt..
Meeen det har vist været fra de misundelige hehe.

Min mand synes jeg er mega lækker (det har han vist altid syntes). :-))

Der hvor jeg træner kommer de gode kommentarer, at det er super flot og "keep it up" Trænerne har også været gode til at komme og sige jeg er blevet flot!

Det er rigtig dejligt med de positive kommentarer, især nu hvor jeg er lidt "død" i maden... Kommer til at spise for meget for tit. Så de sidste måneder har været, vægt på- vægt af....

Men men kæmper videre, gider sgu ikke starte forfra (IGEN!!!!).

13 år19. juli 2011 kl. 15:16
Jeg kunne passe min søsters badedragt str 42:)
Så mon ikke jeg var lidt stolt.
Min datter sagde fornylig:
"hvor er du lille mor du skal ha´mindre tøj"
Så noget er der sket siden sukkeret fik løbepas:)
13 år19. juli 2011 kl. 16:30
jeg lavede bare denne tråd som et fri rum lidt at hygge skrive og læse. Nogen gange er der rart med lidt debat hvor alle kan være med....selvfølgelig taber vi os for egen skyld....
13 år19. juli 2011 kl. 17:49
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år20. juli 2011 kl. 06:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });