Til alle

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtaste mad.
Når jeg har søgt efter en vare, og skrevet antal gram, og gemt den er det ret irriterende, at man manuelt skal slette sin søgning igen, når man skal indtaste mere...

Jeg har oplevet at en hel dags mad(i dag) er pist væk....(??)

Det nye design er meget mere indviklet. Den gamle oversigt var let at overskue. (Både de 8 kostråd og NNA)Nu er der bare en masse tal/alt for mange ord og ENORMT store smileys..... Det er rarest at man kan se både kalorieindtag/forbrænding/grønt/kostfibre osv. på samme side, så man ikke skal "lede" efter det....
11 år24. september 2013 kl. 20:35
Indtaste mad
Alt det brugervenlige med indtastning kun via taster er noget jeg har ventet med, da jeg ikke vidste om jeg skulle lave det grundlæggende om. Så det kommer. Jeg har sat det på med det samme, at feltet bliver tømt og markøren placerer sig nu også i feltet efter indtastning. Resten laver jeg senere.

Angående en hel dag mad, der er væk. Det lyder underligt, og jeg vil meget gerne høre, hvis du oplever det igen. Også hvis andre oplever det samme?!?

Tak for din kommentar mht. design. Jeg afventer lige, om jeg skal lave det om til noget ligesom det gamle igen.
11 år24. september 2013 kl. 23:22
graf
der plejer at være 2 streger på min vægtgraf, en med den nuværende vægt og en hvor jeg kan se om jeg ligger under eller over mit mål, eller er det bare mig der er blind?
11 år25. september 2013 kl. 11:22
graf med målkurve
Jeg sætter målkurven på i løbet af de næstkommende dage.
11 år25. september 2013 kl. 13:37
Kalorier, kostråd m m
Når man går ind under disse, bliver der som udgangspunkt altid vist for den seneste måned.
Det ville være rart, om det konsekvent var i dag, som blev vist. Uden at man skal ændre først.
Hvis man så vil se en længere periode, kan man jo ændre.
11 år25. september 2013 kl. 14:21
Periode for analysen
Det er nu opdateret til at være dags dato, når man logger ind. Tak for ændringen.
11 år25. september 2013 kl. 15:11
For bløde vægtkurver
Jeg er ikke så glad for de nye bløde kurver i vægtgraferne. Personligt foretrækker jeg lige linjer mellem hvert punkt.
Har ellers ikke set så meget af programmet endnu - men er overbevist om, at der garanteret er gode fornyelser.
11 år26. september 2013 kl. 08:57
Det er ENORMT nemt at selv regulere størrelsen på tekst på skærmen (gælder i PC i hvert fald..)
Ved hjælp af blot to taster kan du skrue op og ned for størrelsen af det som vises på skærmen!
Mega godt tip for folk med dårligt syn ligesom som mig... : Hold ned Ctrl knappen og tryk på PLUS tegnet - og vupti så forvandles de mikroskopiske små bogstaver til noget som er nemt at læse...

Hvis man vil mindske ned så er det Ctrl og MINUS tegnet man trykker på! Så får man et bedre overblik af madital siden - eller hvad det nu måtte være.
11 år26. september 2013 kl. 11:20
Diskretion
Jeg er enig med gaiajo i, at siden er mindre diskret end den plejer. Store bokse, store bogstaver og store smileys. For mig resulterer det i 2 gener:
- Store bogstaver som giver anledning til meget scroll. Jeg kan godt forstå, at nogle gerne vil have større bogstaver end mig - jeg tænker at en løsning kunne være, at man kunne vælge størrelsen i ens profil? "lille" (str. 9-10), "middel" (str.11-12) og "stor" (str. 14-16) tror jeg ville give alle mulighed for at vælge den størrelse der passer lige præcis dem. Jeg ved ikke om det er let at implementere (det plejer det jo at være på hjemmesider)?
- Farvetemaet orange/gul/grøn. Det er flot, ingen tvivl om det. Men for pokker hvor det skriger til alle i min afdeling, at jeg nok er på en ikke-arbejdsrelateret side. Måske kunne man igen lave en valgmulighed inde i ens profil, hvor man kunne tilvælge en diskret profil med et mere afdæmpet/kedeligt design?
11 år26. september 2013 kl. 11:55
For bløde vægtkurver
Ok, den er hørt :-)
11 år26. september 2013 kl. 12:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });