#32 af Lone (administrator)
Til alle
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Menu-afstand
gtfh > jeg har lavet lidt afstand på tablet og mobil. Sig til hvordan det virker :-)
11 år24. september 2013 kl. 00:43
Gaiajo
Diskretion
Hej Lone,
Fedt at du altid arbejder på at gøre madital bedre - har været med i mange år efterhånden :)
Jeg bruger ofte siden om morgenen når jeg kommer på job - inden mit arbejde starter til at indtaste dagens menu for at få et overblik over hvad der ellers er "råd" til den dag - og den nye side er ret stor og man skal nærmest scrolle for at få det hele med. Bogstaver og tal er kæmpestore. Den gamle side var noget mere diskret. Vil der være mulighed for at formindske siden, så alle omkring én ikke kan sidde og følge med i mine indtastninger? :)
Fedt at du altid arbejder på at gøre madital bedre - har været med i mange år efterhånden :)
Jeg bruger ofte siden om morgenen når jeg kommer på job - inden mit arbejde starter til at indtaste dagens menu for at få et overblik over hvad der ellers er "råd" til den dag - og den nye side er ret stor og man skal nærmest scrolle for at få det hele med. Bogstaver og tal er kæmpestore. Den gamle side var noget mere diskret. Vil der være mulighed for at formindske siden, så alle omkring én ikke kan sidde og følge med i mine indtastninger? :)
11 år24. september 2013 kl. 08:22
Thedecoy
Hej Lone,
en lille uddybning på det jeg manglede under "indtast mad":
På den gamle løsning kan ved den røde/grønne/gule bar se, hvor mange kalorier man som minimum skal spise resten af dagen og hvor mange man kan spise for at nå sit mål. Dette mangler jeg meget på den nye løsning, da dette er en rigtig god rettesnor.
en lille uddybning på det jeg manglede under "indtast mad":
På den gamle løsning kan ved den røde/grønne/gule bar se, hvor mange kalorier man som minimum skal spise resten af dagen og hvor mange man kan spise for at nå sit mål. Dette mangler jeg meget på den nye løsning, da dette er en rigtig god rettesnor.
11 år24. september 2013 kl. 08:24
gtfh (slettet)
Mht. afstanden mellem linierne i menuerne.
Det virker rigtigt godt på min telefon. Af en eller anden årsag, så tager min Android-tablet versionen til PC, så der er ingen forskel. Ved ikke om jeg selv kan fremtvinge, at læse siden på den anden måde?
Til gengæld har jeg set lyset i at få de grønne bokse til ikke at forsvinde med det samme (eller også er de ændret), så der nu er tid til at sigte. Så det går faktisk OK med at ramme :-)
Det virker rigtigt godt på min telefon. Af en eller anden årsag, så tager min Android-tablet versionen til PC, så der er ingen forskel. Ved ikke om jeg selv kan fremtvinge, at læse siden på den anden måde?
Til gengæld har jeg set lyset i at få de grønne bokse til ikke at forsvinde med det samme (eller også er de ændret), så der nu er tid til at sigte. Så det går faktisk OK med at ramme :-)
11 år24. september 2013 kl. 09:12
Lone
administrator
administrator
Diskretion
Gaiajo > Madital.dk er jo mit lille hjertebarn, jeg elsker at arbejde på det, fordi jeg ved, at I sidder i den anden ende :-)
Mht. diskretion - den har jeg slet ikke overvejet :-/ Det er ikke noget jeg tænker, at jeg vil lave lige med det samme, men derfor kan jeg godt have det baghovedet. Det giver nogle gange et par gode idéer :-) Er der nogle specielle tal, som du gerne vil have mindre, eller er det det hele generelt?
Mht. diskretion - den har jeg slet ikke overvejet :-/ Det er ikke noget jeg tænker, at jeg vil lave lige med det samme, men derfor kan jeg godt have det baghovedet. Det giver nogle gange et par gode idéer :-) Er der nogle specielle tal, som du gerne vil have mindre, eller er det det hele generelt?
11 år24. september 2013 kl. 09:21
Lone
administrator
administrator
Minimum
Jeps, det kommer på igen, den er der flere der mangler :-)
11 år24. september 2013 kl. 09:22
Lone
administrator
administrator
Menuerne
Ok, jeg lader det lige være lidt.
Jeg har ikke ændret noget ud over afstanden :-) Menuerne burde ikke forsvinde af sig selv.
Jeg har ikke ændret noget ud over afstanden :-) Menuerne burde ikke forsvinde af sig selv.
11 år24. september 2013 kl. 09:23
Gaiajo
Diskretion - fortsat
Det er umiddelbart indtastningssiden jeg bruger mest - og skriftstørrelsen på siden er meget stor, og det er det jeg helst så ændret. Udover at folk kan se hvad man sidder og taster ind, så mister man også overblikket når der skal scrolles på en side for at få alle informationerne med :)
11 år24. september 2013 kl. 10:06
Lone
administrator
administrator
Indtastningsside
Jeg vælger pt. at lade indtastningssiden være som den er nu og tager stilling til om den skal ændres på et senere tidspunkt.
11 år24. september 2013 kl. 11:03
administrator
Status i det røde felt opdateres nu :-)