Til alle
Du læser en tråd i debat > madital.dkThedecoy
Hej Lone,
når jeg opretter en ny vare, kan jeg ikke få lov til at benytte kommatal i angivelse af fedt m.m.
Ved madindtastning mangler jeg at der står præcist hvor mange kalorier jeg har tilbage - ligesom på den gamle løsning.
Ellers er det nye design rigtig godt og mere overskueligt ind før :)
når jeg opretter en ny vare, kan jeg ikke få lov til at benytte kommatal i angivelse af fedt m.m.
Ved madindtastning mangler jeg at der står præcist hvor mange kalorier jeg har tilbage - ligesom på den gamle løsning.
Ellers er det nye design rigtig godt og mere overskueligt ind før :)
11 år23. september 2013 kl. 13:07
gtfh (slettet)
Ups - glemte noget. Siden tæller fint op hvor gram protein (f. eks.) man har spist, men den regner ikke længere ud i forhold til kropsvægten. Så hvis man gerne vil op på f. eks. 1,8g/kg., så skal man selv finde lommeregneren frem.
Det totale antal gram er stadig en rigtig god oplysning, så synes ikke den skal fjernes - bare gerne suppleret med den anden oplysning også.
Det totale antal gram er stadig en rigtig god oplysning, så synes ikke den skal fjernes - bare gerne suppleret med den anden oplysning også.
11 år23. september 2013 kl. 13:16
Lone
administrator
administrator
gtfh
Hej gtfh,
Du skal endelig bringe alle dine kommentarer.
Det med at samle smileyerne ... jeg har adskilt tingene, da et af mine mål er at sætte fokus på kilder fremover. Dvs. der er "de officielle kostråd", "nordiske næringsstofanbefalinger" og så er der andre beregninger. Jeg vil rigtig gerne gøre mit for, at folk finder nemmere rundt i sundhedsjunglen. Det er ikke siden alene, som skal gøre det, men jeg regner med at optage nogle videoer, hvor jeg forklarer forskellige sammenhænge - der er blot lige en personlige barriere at krydse her ;-)
Tak for tilbagemelding af "i går-bug" - den er smækket og "i går" virker nu :-)
Meld endelig tilbage med mere!
Mvh Lone
Du skal endelig bringe alle dine kommentarer.
Det med at samle smileyerne ... jeg har adskilt tingene, da et af mine mål er at sætte fokus på kilder fremover. Dvs. der er "de officielle kostråd", "nordiske næringsstofanbefalinger" og så er der andre beregninger. Jeg vil rigtig gerne gøre mit for, at folk finder nemmere rundt i sundhedsjunglen. Det er ikke siden alene, som skal gøre det, men jeg regner med at optage nogle videoer, hvor jeg forklarer forskellige sammenhænge - der er blot lige en personlige barriere at krydse her ;-)
Tak for tilbagemelding af "i går-bug" - den er smækket og "i går" virker nu :-)
Meld endelig tilbage med mere!
Mvh Lone
11 år23. september 2013 kl. 16:59
Lone
administrator
administrator
Thedecoy
Tak for rapportering af kommatal - jeg fikser problemet, når jeg lige finder en løsning på det.
På alle siderne står der hvor mange kalorier, du har tilbage for dags dato. Det skulle gerne stå øverst i det røde felt? Åh ... i skrivende stund kommer jeg lige til at tænke på at det jo kun er netop for dags dato. Dén får jeg også lavet! TAK :-)
På alle siderne står der hvor mange kalorier, du har tilbage for dags dato. Det skulle gerne stå øverst i det røde felt? Åh ... i skrivende stund kommer jeg lige til at tænke på at det jo kun er netop for dags dato. Dén får jeg også lavet! TAK :-)
11 år23. september 2013 kl. 17:03
Lone
administrator
administrator
Thedecoy
PS: og tak for tilbagemelding af design :-) overskuelighed var hovedpunktet, det gamle var blevet en anelse rodet :-/
11 år23. september 2013 kl. 17:04
Lone
administrator
administrator
gtfh
Nederst på siden 'andre beregninger' er der beregnet protein osv. pr. kg kropsvægt. Så du har både tallene i
- 'gram'
- og 'gram pr. kg kropsvægt'.
- 'gram'
- og 'gram pr. kg kropsvægt'.
11 år23. september 2013 kl. 17:06
bruger slettet
.
Fejlmeddelelse, når man prøver på, at oprette en ny opskrift : )
11 år23. september 2013 kl. 21:50
Lone
administrator
administrator
Fejlmeddelelse til ny opskrift
Rettet :-)
11 år23. september 2013 kl. 22:12
gtfh (slettet)
Siden var fin fra min tablet men hold fast, der er superlækkert fra PC. Når teksten i menuerne bliver lettere at ramme, bliver det helt i gennem genialt.
Nå - oppe i det røde felt øverst til højre står i skrivende stund, at jeg kan spise 10761kcal mere i dag.
Når jeg er i det billede hvor jeg indtaster min mad, så er tallene mere fornuftige. Jeg begyndte dagen med en tastefejl og fik angivet min vægt til 907kg i stedet for 90,7. Det gav også et voldsomt kaloriebehov, på siden hvor jeg taster mad ind. Jeg har rettet min vægt, men oppe i højre hjørne regner den vist stadigvæk med min første indtastning.
Nå - oppe i det røde felt øverst til højre står i skrivende stund, at jeg kan spise 10761kcal mere i dag.
Når jeg er i det billede hvor jeg indtaster min mad, så er tallene mere fornuftige. Jeg begyndte dagen med en tastefejl og fik angivet min vægt til 907kg i stedet for 90,7. Det gav også et voldsomt kaloriebehov, på siden hvor jeg taster mad ind. Jeg har rettet min vægt, men oppe i højre hjørne regner den vist stadigvæk med min første indtastning.
11 år23. september 2013 kl. 22:55
Nu fandt jeg det :-) , altså det med næringsindholdet i procent og gram/kg kropsvægt.
Ville det ødelægge overblikket at samle det et sted? Ikke at det er noget problem; jeg er bare lidt doven, hehe...
Men så faldt jeg lige over en rigtig "bug". Hvis man vælger at se i går, hopper den over over viser i dag. Den gør det i både NNA og andre beregninger - lige umiddelbart virker de andre muligheder.
Hvis i dag stod som default, ville det i min verden være mere logisk end seneste måned.