Til alle

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Beregn dit BMI

Klik på knappen for at beregne dit BMI og få anbefalinger til supplerende målinger.

Er det korrekt at man ikke...
Er det korrekt at man ikke p.t. kan se næringsfordelingen - jeg kan ikke finde det?
Hvis der skal laves ændringer, er det et meget stort ønske at man BÅDE kan kan fordelingen i procent OG i gram pr. kg kropsvægt. Pyt med lagkagediagrammet.

Lækkert design.
Folde-ud-menuerne øverst, kunne godt bruge en større skrift. Det er lidt svært at ramme den rigtige linie når man sidder med en tablet. Hvis menuen ikke lukkede så hurtigt, så der var bedre tid at sigte i, ville det måske hjælpe.
11 år23. september 2013 kl. 10:29
natpoleon
Færre klik er noteret som et ønske :-)
11 år23. september 2013 kl. 10:42
..
Umiddelbart tænkte jeg, at hvis man lå et vis antal procenter fra det anbefalede.. f.eks. hvis man havde spist 10% eller 20% mindre fisk end anbefalet, ville det give en neutral i stedet for en negativ. Men der er mange muligheder : )

Arh, det vil jeg da lige tjekke ud, tak! : )
Hører fiskeolie ikke bare ind under kosttilskud og vitaminer? - også i forhold til hvis der skulle være en 'vitaminer indtaget via kost/vitaminer indtaget via pille/kapsel'-graf : )

Nu efter at jeg har fået kigget siden igennem igen, savner jeg måske, at nogle af funktionerne er samlet på een side. Det virker som om, at mange funktioner, har fået deres eget punkt, og selvom det måske skulle gøre det mere overskueligt, virker det faktisk modsat på mig.
F.eks. var vægt-grafen og bmi-grafen samlet på een graf tidligere.
Det samme gælder energi-indtag og den gamle lagkage-graf. Dvs ting der hang sammen, var samlet under et punkt. - Det syntes jeg var rigtig fint. : )
Men måske handler det bare om tilvænning. :p
11 år23. september 2013 kl. 10:43
gtfh
Næringsfordelingen: Se under smiley-menuen > NNA.

Jeg går ud fra, at det er det, du søger. Vil du be- eller afkræfte? :-)

Gram pr. kg kropsvægt er under smiley-menu > andre beregninger.

Større skrift på menupunkter er noteret :-)
11 år23. september 2013 kl. 10:46
smooches
Angående fiskeolierne: jeg lader dem lige ligge pt. da det er en større omgang, som jeg skal have kigget igennem.

Fint med procentforslag - den vil jeg tænke over. Dog ikke noget der lige hurtigt kommer på.

Angående grafer der er spredt ud: vægt og bmi var adskilt på to grafer tidligere, men måske virkede det ikke som to grafer, da der blot var et link lige ovenover grafen (i stedet for et menupunkt). Det kan godt ske, at jeg skal lave flere links på tværs i stedet for at man altid skal hente i menuen.

Måske handler noget om tilvænning, måske handler noget om omprogrammering. Lad os finde ud af det hen ad vejen :-)
11 år23. september 2013 kl. 10:51
: )
Man kunne på grafen over sin vægt, også se hvordan det lå i forhold til de mål man havde..

Og en lille fjollet ting... det første man ser, når man logger på den gamle version, er 'tillykke (stor glad smiley ; ) ) - du har indtil videre tabt X kg. Du mangler x kg før du har nået dit mål.'

- den savner jeg også rigtig meget : )
11 år23. september 2013 kl. 10:53
: )
Arh, okay : )
11 år23. september 2013 kl. 10:54
Vægt i forhold til mål
Den har jeg ikke lavet endnu. Jeg vil se, hvordan jeg kan lave det på det nye system. Det er hermed noteret :-)

Tillykke-teksten bliver nok lavet lidt om. Selvfølgelig kun til det bedre. Målene fungerer blot en smule anderledes på det nye (i det bagvedliggende), så jeg skulle lige have dem helt på plads først.

Jeg laver den motiverende tillykke-tekst igen :-)
11 år23. september 2013 kl. 11:03
Kosttilskud og load tider
Det kan godt være at det findes, og at jeg bare ikke kan finde det :) Men jeg har brugt 15 minutter på at finde mine kosttilskud, uden held. Jeg kan godt finde "Mine varer". Men mine kosttilskud dukker ikke op, hverken hvis jeg søger på dem, eller prøver at bruge en af de nye genveje. Jeg kan dog godt se dem inde under Mine varer/kosttilskud. De vil bare ikke dukke op når jeg laver en søgning, for at tilføje dem i hvad jeg har indtaget i dag

Derudover, så oplever jeg ret lange load tider. Jeg har lige lavet et hastighedstjek på min PC, og det ser helt fint ud med 8,7 mbit download hastighed. Det er lidt trættende, når jeg gerne vil klikke rundt en masse og opleve alt det nye :)
11 år23. september 2013 kl. 11:37
Kosttilskud og load tider
Jeg kan godt se, at der kommer en fejl, når man søger på kosttilskud. Det retter jeg senere i dag.

Load tider - jeg mærker også, at de er lange, og vil selvfølgelig få forbedret dette! :-)
11 år23. september 2013 kl. 11:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...