#42 af Foss (slettet)
Kommende tiltag
Du læser en tråd i debat > madital.dkFoss (slettet)
kød smiley
Ok, så forstår jeg bedre. Jeg troede nemlig, at det drejede sig om det antal gram protein, man havde fået.
Når der står 'fedt fra ...' er der jo ikke noget at misforstå.
Når der står 'fedt fra ...' er der jo ikke noget at misforstå.
11 år24. september 2013 kl. 16:27
Lone
administrator
administrator
Ah ok. Tak fordi du sagde det højt.
Jeg tænker, at det er fedtet, som Fødevarestyrelsen er efter i det "røde/firbenede" kød, så det er fedtet, jeg har sat fokus på indtil videre. Jeg har altid ørerne åbne for, at programmet kan blive bedre :-) Evt. med andre visninger osv.
Jeg tænker, at det er fedtet, som Fødevarestyrelsen er efter i det "røde/firbenede" kød, så det er fedtet, jeg har sat fokus på indtil videre. Jeg har altid ørerne åbne for, at programmet kan blive bedre :-) Evt. med andre visninger osv.
11 år24. september 2013 kl. 16:34
Foss (slettet)
Med fælles hjælp bliver det jo bedre og bedre. :-)
Jeg skal i hvert fald nok give lyd fra mig, hvis der er noget, jeg ikke forstår eller syntes skal være anderledes. ;-)
Jeg skal i hvert fald nok give lyd fra mig, hvis der er noget, jeg ikke forstår eller syntes skal være anderledes. ;-)
11 år24. september 2013 kl. 18:22
Xanita
Graf over vægtøgning - selvvalgt periode
Når jeg forsøger at vælge en dato under vægtgrafen, så er det umuligt for mig at skrive år 2009. Det er som om det andet 0 nulstiller årstallet.
11 år24. september 2013 kl. 20:41
natpoleon (slettet)
Graf - vægttab + mål
Hej,
Super at du tager de gode råd til efterretning.
Jeg savner rigtig meget en graf over målet sammen med den indtastede vægt. Jeg synes egentlig ikke at kunne se en graf over mål.
Kan se af tidligere kommentar at der er kommet mulighed for at vælge hovedmål og delmål. Super godt initiativ.
Super at du tager de gode råd til efterretning.
Jeg savner rigtig meget en graf over målet sammen med den indtastede vægt. Jeg synes egentlig ikke at kunne se en graf over mål.
Kan se af tidligere kommentar at der er kommet mulighed for at vælge hovedmål og delmål. Super godt initiativ.
11 år24. september 2013 kl. 22:06
Lone
administrator
administrator
Foss > tak, jeg vil meget gerne høre fra dig :-)
Xanita > Ok, hvad skriver du helt præcist ind i feltet? Så kan jeg bedre hjælpe.
natpoleon > mål på vægtgrafen, jep, er endnu ikke nået dertil, men den kommer.
..................> hovedmål + delmål : ja, det var et tidligere ønske, så jeg tænkte, at det var tid at tage det med nu :-)
Tak for jeres tilbagemeldinger
Xanita > Ok, hvad skriver du helt præcist ind i feltet? Så kan jeg bedre hjælpe.
natpoleon > mål på vægtgrafen, jep, er endnu ikke nået dertil, men den kommer.
..................> hovedmål + delmål : ja, det var et tidligere ønske, så jeg tænkte, at det var tid at tage det med nu :-)
Tak for jeres tilbagemeldinger
11 år24. september 2013 kl. 23:30
Foss (slettet)
Resultat af søge-ord i madindtastning
Når man søger på et ord i madindtastning, får man også alle mulige andre ting, hvor denne bogstav kombination indgår.
F eks søger man på ost, får man også sådan noget som pizza dybfrost med. Det har jo intet med ost at gøre.
Er det muligt kun at få resultaterne af lige præcis det ord man har søgt, uden alle kombinationerne ?
F eks søger man på ost, får man også sådan noget som pizza dybfrost med. Det har jo intet med ost at gøre.
Er det muligt kun at få resultaterne af lige præcis det ord man har søgt, uden alle kombinationerne ?
11 år25. september 2013 kl. 10:01
Firkanten (slettet)
Browser?
Jeg bruger Chrome version 29.0.1547.76 m, men når jeg skal taste mad ind, er der bare en masse krydser. Jeg skiftede over til IE version 10.0.922.16686 - der var krydserne også, men layoutet var pænere. Haha. Er det noget, der bliver fikset?
Desuden bliver jeg logget ud, når jeg skifter side, men nu har jeg afkrydset "husk mig", så må jeg se om det virker. I Chrome.
Desuden bliver jeg logget ud, når jeg skifter side, men nu har jeg afkrydset "husk mig", så må jeg se om det virker. I Chrome.
11 år25. september 2013 kl. 10:29
Lone
administrator
administrator
Resultat af søge-ord i madindtastning
Søgningen tager jeg fat på, når jeg er helt færdig med det nye her :-)
Den trænger også til en kærlig hånd!
Den trænger også til en kærlig hånd!
11 år25. september 2013 kl. 13:34
administrator
Jeg har dog nu omdøbt både den og mejeri til "Fedt fra ...", da begge drejer sig om fedt.
Når jeg viser det nye Madital.dk til Fødevarestyrelsen er disse to råd et af mine største spørgsmål til dem. Dvs. er det den samlede mængde eller fedtmængden, som man skal tage højde for i forhold til rådet? Det har været et af mine spørgsmål til dem, som jeg desværre endnu ikke har modtaget svar på.
Jeg håber at kunne viderebringe en video til dem snart, så de kan opkvalificere Madital.dk med deres kommentarer :-)