Kommende tiltag

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kommende tiltag
De første ting jeg vil arbejde på fremover er at:

- alle kan se deres status øverst
- samlet kaloriesammentælling for perioder (kommer under smiley-menuen)
- diverse personlige indstillinger
- ændre mængde, måltid og tid under indtastningen af mad og motion - indtil da ... set og tilføj igen ;-)
- bogreolen ... at kunne kopiere m.m.
- grumsede tegninger til fine
- debatområdet tager jeg til sidst

Og der skal nok komme meget mere til denne liste :-)

Mvh Lone
11 år10. september 2013 kl. 19:09
Når du når så langt : At bruge én opskrift i en anden.
11 år11. september 2013 kl. 11:19
Tjek :-)
11 år11. september 2013 kl. 15:53
Nu med anførselstegn
Så kan der benyttes "anførselstegn" i forummet ;-)
11 år11. september 2013 kl. 15:59
Alle kan nu se sin status øverst
Også vægtøgere og vedligeholdere :-)
11 år11. september 2013 kl. 16:54
Nyt menupunkt
Se under smiley-menu -> kalorier :-)

Den kan godt udvides lidt med at give en sur smiley, hvis man er under basalbehovet osv., men den nedprioriterer jeg til senere udvikling :-) Så indtil videre gives der ingen smiley ved indtag og forbrug, men kun ved sammentælling afhængigt af om man er i overskud eller underskud og hvad der er ens overordnede mål :-)
11 år11. september 2013 kl. 19:56
Personlige indstillinger
Så kan du rette dine personlige indstillinger som brugernavn, adgangskode m.m. :-)

Se under "tandhjulet" øverst i det røde felt.
11 år12. september 2013 kl. 10:31
Visningsindstillinger
Nu kan du ændre din energienhed til kcal eller kJ under visningsindstillinger.
11 år12. september 2013 kl. 10:50
Smårettelser og glemt adgangskode
Done :-)
11 år12. september 2013 kl. 16:29
Slutmål
Så nåede jeg lige at få sat slutmål på. Findes under krop-ikon > mit mål. Punktet er stadig overstreget, da jeg stadig mangler at få sat delmål på.

Godnat for nu og fortsat god testelyst til jer :-)

Mvh Lone
11 år12. september 2013 kl. 22:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });