Kommende tiltag

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Aktivitetslister
Aktivitetslisterne kan nu også tilføjes. Søg dem frem ligesom motion og indtast ikke nogen tid - blot "Tilføj og gem".

Der er pt. ikke så mange der benytter de kære aktivitetslister, men når jeg får det lavet således, at programmet kan autotilføje på de enkelte dage, så er jeg sikker på, at de vil blive brugt mere :-)

Dvs. man vælger hvilken liste der skal være default om mandagen, tirsdagen, onsdagen osv. Så skal man kun rette i sin motion, og det letter en del tastearbejde på den konto. Men indtil nu er listerne der for at gøre det nemmere :-)
11 år16. september 2013 kl. 13:41
Opslagsværker
Lille tilføjelse ... nu kan du også rette mængde og tid i aktivitetslister og opskrifter i opslagsværker.
11 år16. september 2013 kl. 17:18
Mine vare/opskrifter
Når man indtaster en vare, bliver man bedt om at vælge en kategori.
Er det muligt at listerne over vare/opskrifter kan blive inddelt i sådanne kategorier?
Det vil lette overblikket rigtig meget. Listen bliver jo hurtigt meget lang. ;-)
11 år16. september 2013 kl. 18:30
Min vare/opskrifter
Det er en god idé som er til at fikse :-)
11 år16. september 2013 kl. 18:57
Opskrifter i opskrifter
Kære Foss, den er til dig :-)
11 år16. september 2013 kl. 18:59
opskrift i opskrift
Juhu, tak skal du have.
11 år16. september 2013 kl. 19:32
rette dagens mad-indtastning
Det kan bare ikke lade sig gøre, lige meget hvad jeg gør.
11 år17. september 2013 kl. 18:10
rette dagen
Det er rigtigt, jeg har endnu ikke fået det sat på opskrifter - det er en forglemmelse. Det burde dog virke på helt almindelige varer, men den må jeg tjekke efter :-) tak for dit input :-)
11 år19. september 2013 kl. 22:34
De 10 kostråd
Så er de 10 kostråd klar til test :-)
Noget stemmer vist ikke i ugevisning og månedsvisning, det arbejder jeg på.
11 år20. september 2013 kl. 10:52
Grafer og oversigt
Så har jeg lavet grafer og smileyoversigt for de 10 kostråd :-)

Jeg har endnu kun foretaget overfladiske tests, så I vil nok kunne finde fejl pt. Lad mig høre, hvis I finder nogen.

God weekend til jer :-)

Mvh Lone
11 år20. september 2013 kl. 22:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });