Hvad fik i til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Hvad fik i til aftensmad?
grovpasta med champignon-sojaflødesovs. Råkostsalat som tilbehør.
15 år21. februar 2009 kl. 22:45
Igår fik jeg frysepizza... Ikke særlig sundt, men det var jo lørdag og det var faktisk virkelig kaloriefattigt... 1/2 pizza giver kun 378kcal... Så skal man selvfølgelig lære at lade være med at fråde hele pizzaen, men det gjorde jeg heldigvis heller ikke :)
15 år22. februar 2009 kl. 10:03
Bagt laksefilet med ris og rodsellerisauce. 517kalorier i en stor portion.
15 år23. februar 2009 kl. 18:06
Jeg har fået en suppe lavet på masser af selleri og porrer og så lidt hønsekød...
15 år23. februar 2009 kl. 18:49
Omelet (med kalkun-strimler, peberfrugt og gulerødder) og en lille tunsalat (agurk, salat, tun, dressing). Cirka 580 kalorier :}
15 år24. februar 2009 kl. 18:19
Bagt laks med kartoffelpandekage.
15 år27. februar 2009 kl. 23:27
Grovpasta, kyllingelever og champingoner (staves?), og en hjemmelavet tomatsovs med løg, basilikum, pakrika og hvidløg. Mmmm... godt!
15 år28. februar 2009 kl. 10:48
hold da p i får noget spændende mad, det kunne jeg jo lade mig inspirere af;) de sidste to dage har jeg ikke lige holdt mig til kostplan da jeg har spist ude og det var lækkert men fik bestemt indtaget alt for mange kalorier men inden da havde jeg en aften med oksesteg, en smule rødvinssauce, lidt ris og ellers en masse rosenkål for resten.
15 år1. marts 2009 kl. 10:49
Jeg fik pitabrød med grøntsager og falafel i går. Jeg var til ildertræf, så det blev til en del mad og kage lige den her lørdag.
15 år1. marts 2009 kl. 11:20
Ris-nudle-wok.

Stegte løg og spring onions lidt olivenolie. Så smed jeg grøntsager i. Så kogte ris-nudler. Så soysauce blandet med lidt hoisin sauce og ingefær og hvidløg.

Smagte godt!
15 år5. marts 2009 kl. 14:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });