#12 af antihero (slettet)
Hvad fik i til aftensmad?
Du læser en tråd i debat > kostantihero (slettet)
re: Hvad fik i til aftensmad?
Champignon: vil prøve at kigge efter dem i den her uge.. Kunne jo ske at de var veganske :)
Jeg fik grøntsags/kartoffelblanding med tofu igår. Fra pose og dåse self. gider ikke at lave mad til mig selv.
Jeg fik grøntsags/kartoffelblanding med tofu igår. Fra pose og dåse self. gider ikke at lave mad til mig selv.
15 år9. februar 2009 kl. 11:16
claus (slettet)
Jeg har lige fået en lækker karrysuppe lavet af kylling, porre, kartoffel, selleri, julesalat, kokosmælk, masser af karry og smagt til med lidt riseddike.
Det smagte himmelsk og mættede godt - jeg er helt overfyldt. Og det bedste af det hele: Der er til i morgen også :-)
Der var ca. 600 kcal i den portion, jeg fik i dag - men det var dælme også et ordentligt måltid...
Det smagte himmelsk og mættede godt - jeg er helt overfyldt. Og det bedste af det hele: Der er til i morgen også :-)
Der var ca. 600 kcal i den portion, jeg fik i dag - men det var dælme også et ordentligt måltid...
15 år9. februar 2009 kl. 18:35
antihero (slettet)
Jeg fik en sandwich fra Lottes sandwich-bar. De laver sund mad som smager godt til ordentlige priser :-)
15 år9. februar 2009 kl. 21:19
Dawn (slettet)
I går fik jeg (svensk) pølseret. Ikke ligefrem en traditionel svensk pølseret, da jeg havde puttet peberfrugt og gulerødder i. Men godt smagte det :}
Hele retten indeholder cirka 1200 kalorier, og der er 4-5 portioner.
Hele retten indeholder cirka 1200 kalorier, og der er 4-5 portioner.
15 år10. februar 2009 kl. 11:03
antihero (slettet)
Grøntsagsblanding m. mock duck.. Ca. 400 kcal
15 år10. februar 2009 kl. 18:43
antihero (slettet)
Jeg skal lave pizza i aften, da min mor kommer på besøg. Den bliver laver på speltbund m. tomatsovs. Fyldet er tofu marineret i hvidløg og soja, squash, champignon, rød peber, tofu-salami og cheddarost (lavet på soja, selfølgelig)
Har ikke prøvet at lave det før, men håber at det kan spises.
Har ikke prøvet at lave det før, men håber at det kan spises.
15 år12. februar 2009 kl. 16:12
veile
I går fik jeg hakkebøf (økologisk og meget fedtfattigt af egen avl)
med rosenkål og hvidebønner til. Og en lille smule pulver-bearnaise-sovs uden margarine.
med rosenkål og hvidebønner til. Og en lille smule pulver-bearnaise-sovs uden margarine.
15 år12. februar 2009 kl. 16:33
claus (slettet)
Jeg har lige fået stegt kalvelever med rosenkål og groft brød. Det var godt :)
15 år12. februar 2009 kl. 18:28
claus (slettet)
I dag har jeg fået kyllingebryst-filet. Og jeg køber dem ved en gårdbutik, så jeg ved, de ikke er pumpet :-D
Hertil stegte jeg nogle østershatte med tomat, forårsløg, hvidløg og en lime (både saft og skal). Og så lidt pasta.
Det var virkelig lækkert - men der var ikke helt så mange kalorier, som jeg burde have haft, så jeg skal lige have fundet på noget til senere også....
Hertil stegte jeg nogle østershatte med tomat, forårsløg, hvidløg og en lime (både saft og skal). Og så lidt pasta.
Det var virkelig lækkert - men der var ikke helt så mange kalorier, som jeg burde have haft, så jeg skal lige have fundet på noget til senere også....
15 år13. februar 2009 kl. 18:13
Jeg fik appelsinmarineret mørbrad stegt i ovn, med kartofler og coleslaw. MUMS.