#21 af antihero (slettet)
Hvad fik i til aftensmad?
Du læser en tråd i debat > kostantihero (slettet)
re: Hvad fik i til aftensmad?
Jeg skal have genopvarmet pizza fra igår :D
15 år13. februar 2009 kl. 18:30
Dawn (slettet)
I dag har jeg fået omelet og rødkål :}
15 år17. februar 2009 kl. 19:05
antihero (slettet)
Sunset-mad igen...
15 år17. februar 2009 kl. 21:17
veile
biksemad af kikærter, skinketern, løg og grøn pesto
15 år18. februar 2009 kl. 21:50
claus (slettet)
Jeg lavede en tomatsovs af tomater, sorte oliven, kapers, løg og hvidløg og så fuldkornsspaghetti. Det er sjældent jeg hverken får kød eller fisk, men det var lækkert alligevel :-)
15 år18. februar 2009 kl. 23:05
KarinaHadsten (slettet)
Uhhh det her er en god tråd - jeg synes nemlig nogle gange jeg er totalt tom af ideer til mad. Især er det lidt svært fordi jeg elsker grøntsager, men har en mand som synes at det er spild af tid og apetit at spise grøntsager. Så det ender tit med at jeg bare supplere en almindelig ret med lidt kogte grøntsager. Som f.eks. i går, hvor vi fik rester af grov pasta og kødsovs. Jeg spiste så kun halvt så meget pasta som jeg plejer og så en ordentlig bunke kogte gulerødder og grønne bønner.
Rigtig lækkert, men jeg ville gerne ind imellem lave noget mere lækkert grøntsagstilbehør i håb om at fange mandens interesse - og børnenes. :-) børnene er faktisk mere åbne overfor nyt end manden ;-)
Nå men i hvert tilfælde vil jeg gå på jagt i denne her tråd efter ideer til aftensmaden :-)
Rigtig lækkert, men jeg ville gerne ind imellem lave noget mere lækkert grøntsagstilbehør i håb om at fange mandens interesse - og børnenes. :-) børnene er faktisk mere åbne overfor nyt end manden ;-)
Nå men i hvert tilfælde vil jeg gå på jagt i denne her tråd efter ideer til aftensmaden :-)
15 år19. februar 2009 kl. 07:23
bruger slettet
Mmh i dag fik jeg kylletter fra Danpo. Det er en slags nuggets-lignende kyllingefileter uden friture, de er paneret i stedet. De indeholder kun 150kcal pr. stk. og to af dem(120g) mætter ganske godt.
Jeg fik wokkede minigulerødder, peberfrugt, rosenkål og broccoli til :-)
Jeg fik wokkede minigulerødder, peberfrugt, rosenkål og broccoli til :-)
15 år19. februar 2009 kl. 19:44
Dawn (slettet)
Millionbøf (med knoldselleri) og pasta. Cirka 1300 kalorier i hele retten, men der er til 5-6 portioner (pasta ikke inklusiv).
15 år20. februar 2009 kl. 19:03
antihero (slettet)
couscous-salat og gulerodsnuggets. 500 kcal.
15 år20. februar 2009 kl. 19:14
Dawn (slettet)
Rest fra i går. Denne gang med kartofler, karse og gulerødder.
15 år21. februar 2009 kl. 18:33