170 cm eller UNDER :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 170 cm eller UNDER :)
Selvfølgelig må du det Heller43. :) Jeg starter også på et nyt mål om 5 dage. Så jeg tror bare vi fortsætter i dette forum?? Hvad synes I?
12 år26. juli 2012 kl. 21:10
Jeg er med på at fortsætte her - jeg har et stykke vej endnu, og det er bare rart at have jer at holde lidt i hånden undervejs :)
12 år27. juli 2012 kl. 15:44
Har I forresten oplevet at få menstruation på mærkelige tidspunkter ifm. jeres vægttab? Jeg har fået min en hel uge før tid, og det fatter jeg ikke en brik af, for jeg er på p-piller, og det er bare aldrig sket før.
12 år27. juli 2012 kl. 15:50
Bronx: altså det går også sådan lige pt, at jeg tager mine p-piller i to uger, og så pletbløder den sidste uge på p-pillerne for så at få min menstruation --- Det er virkelig mærkeligt, men jeg kan også godt forskyde mine p-piller på døgnet, så jeg ved ikke om min cyklus er blevet mere sensitiv overfor struktureringen af mine p-piller??
12 år28. juli 2012 kl. 11:19
Jeg havde slet ikke tænkt på, at det kunne have noget med det at gøre. Jeg har nemlig aldrig været vildt slavisk med tidspunktet for, hvornår jeg tog min p-pille. Jo, reglen er fra morgenstunden, men glemmer jeg det, tager jeg den bare senere på dagen, og det sker der ikke noget ved.
Men vi laver jo om på tingene fpr vores kroppe, så hvorfor skulle den så ikke også gå i gang med at opføre sig anderledes...?
Tak, nu er jeg lidt mere rolig :)
12 år28. juli 2012 kl. 12:18
Det vigtigste er vel at den kommer! :P Hvis den ikke gør, så ville jeg være urolig. Men ellers ville jeg snakke med min læge hvis min cyklus bliver ved med at være sådan. Det kan også bare være, at man skal skifte mærke...? Ej, jeg synes det er svært at finde ud af. :)
12 år28. juli 2012 kl. 17:02
Hehe ja, det kan du da have ret ;) Så længe det ikke bliver et tilbagevendende fænomen, så er det nok ikke noget at bekymre sig om. Den krop kan jo være lidt svær at regne ud :)
12 år28. juli 2012 kl. 20:28
Meget svær at finde ud af!! Jeg var i går i godt selskab og vi fik meget sund aftensmad, risruller med grøntsager og oksekød og lidt for meget rødvin. Det udviklede sig til en halv bytur... Men i dag sagde vægten at jeg havde tabt 800 gram siden i går! :) Jeg ved godt, at jeg ikke må veje mig ofte, men det var da lidt af en sejr... Selvfølgelig er meget af vægten tabt kropsvæske, fordi byture dehydrerer kroppen, men alligevel. Yay!
12 år29. juli 2012 kl. 12:11
Åh, det er bare så dejligt med sådan en succesoplevelse! Man får bare blod på tanden af at kunne give sig selv sådan et skulderklap :D
12 år29. juli 2012 kl. 13:07
Hej super jeg må være med ;-). Weekenden gik for gået så nåede ikke mit mål øv. Nå men stater nyt i dag, god dag til jer ;-)
12 år30. juli 2012 kl. 08:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });