170 cm eller UNDER :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

170 cm eller UNDER :)
Jeg mangler at dele kampgejst med nogen på min str. Jeg er sølle 164 cm høj og ønsker mig min gamle idealvægt :) Jeg mangler indtil videre 23 dage til mit mål.

Er der nogen, som er med på et vægttab/sundere livsstil en måned frem/sommerferien ud ?

Vejedag onsdag eller torsdag?
12 år8. juli 2012 kl. 12:44
re: 170 cm eller UNDER :)
Jeg er 165 cm høj, så vi er ca. lige sølle ;)

Jeg vejer mig om søndagen, fordi jeg har tiden til at gå og pusle med det :)
Men jo, det kunne helt sikkert være dejligt at have nogen at holde lidt i hånden på vejen :) Af en eller anden grund har jeg kun tynde veninder, så jeg kan ikke rigtig finde nogen herhjemme ;)
12 år8. juli 2012 kl. 20:08
Fedt! Ja, altså sådan er det også med mig. Jeg går mest efter at få omrokeret nogle mål på kroppen. Gik meget op i at træne muskler, så blev lige pludselig lidt for trænet synes jeg, samt at få strammet baller og lår op. :) Og ja, har alt for perfekte veninder, som kan tillade sig at gå i hvad som helst og stadig se fantastiske ud! :) PLUS at de alle er højere end mig :)
12 år9. juli 2012 kl. 13:48
Åh, hvor er det dog skønt med en lidelsesfælle! Alle mine veninder er også bare høje og tynde, og jeg vil bare så gerne hellere være hende den lille fine end hende den lille tykke... ;)

Jeg har haft svært ved at finde motivation til at træne, men det går rigtig godt med at spise efter planen :) Det er min mening at komme i gang med det træning, lige så snart motivationen melder sin ankomst...

Mit endelige mål er nok 15 kg, men mit første delmål er 11,5 kg, og jeg har i går nået op på 3,5 kg :)
12 år9. juli 2012 kl. 18:50
Jeg er 160cm så er også en del mindre end mange af mine veninder !
Jeg ønsker mig også min gamle vægt igen (56-57kg), men det jeg vil gå mest op i er tab af cm og opbygning af muskler.
I morges vejede jeg 60,1kg. mit mål er at jeg kan passe en nederdel som jeg har i skabet til den 5. august da jeg skal til en stor fødselsdag.
Vil meget gerne være med og følges med jer :)
Vejedag onsdag er helt fin for mig !
12 år10. juli 2012 kl. 15:28
Bronx: ja, og jeg er træt af at komme til at sammenligne med de veninder, man burde elske som de er :( Jeg får helt dårlig samvittighed nogen gange, når jeg misunder deres barm eller flotte figur. :/ Den ene veninde jeg har der er mindre end mig, har så også en barm der simpelthen kompenserer for resten! :) Meningen med dette forum er at bakke hinanden op og vise vores flotte resultater frem på skrift - så render sandheden ingen vegne! :)

Kamilla Kristensen: Velkommen til klubben for de "lave" :) God vind til dig og din nederdel, det lyder som et realistisk mål? Må man spørge, hvad str. du vil gå fra og til str. nederdel?

Vi siger onsdag så :) Selvom min vægt næsten altid er mest ustabil der pga væskeophobninger, men men men. Undskyldningerne er der mange af! :)

Og lad os så smide de første kilo! :)
12 år10. juli 2012 kl. 17:06
re: re: 170 cm eller UNDER :)
Uuuh, hvor godt, så har vi en lille klub nu! Hej Kamilla :)

Og lige præcis en god tolkning af det her site - man skal sgu af med nogle ting en gang i mellem ;)

Rigtig god idé med et så konkret mål, Kamilla! Jeg vil gerne i mine cowboybukser uden at ligne en muffin... ;)

I er godt nok lige ved at blive væk i forhold til mig, men jeg hopper med på vejedag onsdag. Jeg har faktisk også svært ved at holde mig til kun at veje mig søndag, så det er jo et fint mellemsted.
Jeg er med! :D
12 år10. juli 2012 kl. 20:44
Jamen jeg bruger mellem str. 38 og 40, men det er meget forskelligt.
Den nederdel som jeg skal være i er en højtaljet, og har ingen problemer med at passe den om maven, men det er hofterne der er problemet, og li nu kan jeg ikke holde til at have den på mens jeg skal al sidde ned, så det målet er, at jeg ikke føler at jeg er ved at springe i luften når jeg sidder ned med den på..
Dejligt med sådan en lille klub for os "lave" tøser :) Kender godt det der med altid at blive jaloux på ens veninder fordi de har den perfekte krop!!
12 år10. juli 2012 kl. 21:54
God plan at gå efter at kunne sidde ned uden at besvime ;)

Mig og vægten er ikke særlig gode venner her til morgen. Den siger, at jeg vejer alt mellem 200 og 800 gram mere end jeg gjorde i søndags, og jeg har bare ikke gjort noget forkert siden da...
Jeg har dog godt nok læst om, at kroppens vægt svinger lidt i løbet af en uge og en cyklus, og at man kan være tungere, når man har menstruation (som jeg har nu)...
12 år11. juli 2012 kl. 08:14
Google er virkelig min ven! Det viser sig efter ca. 5 minutters research, at nogle tager både 2 og 3 og 5 KG på, når de har menstruation, så nu har jeg det straks meget bedre! Hav en skøn dag :D
12 år11. juli 2012 kl. 08:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });