Det med at hoppe tilbage i samme livsstil, kan du have fuldstændig ret i. Jeg synes bare, at sådan noget som suppekuren nærmest er umuligt at tage til sig i hverdagen - jeg kan ikke tåle synet af den suppe efter at have været på kuren tre dage! :)
Hvordan fungerer din kur? Den har altid lydt meget spændende... :)
Jeg ved heller ikke med 80/20 kuren - fordi hun nærmest siger, at efter to uger så må du spise chokolade mv., plus at kuren indeholder kulhydrater i skemaet??!
Jeg tror bare jeg holder mig til min egen kur - den virker jo fint lige pt. Nu er jeg nede på 54, så jeg mangler "kun" det sidste MEGET genstridige kg, før jeg tager hul på de sidste tre :) Kuren går faktisk bare ud på, at jeg holder mig så vidt muligt fra stivelse, sukker og mælkeprodukter og så selvfølgelig så meget grønt så muligt. Min mave kan faktisk slet ikke holde til friture, slik eller for meget stivelse længere. Jeg får så ondt i maven og får med det samme forstoppelse... Og dårlig samvittighed. :)
#22 af Nuseren (slettet)
Jeg var faktisk ikke klar over, hvad den kur går ud på, men nu har jeg lige læst lidt om den, og det er ikke ret meget forskelligt fra atkins, som jeg er på.
Min erfaring siger mig, at enhver kur er spildte kræfter, hvis man bare hopper tilbage til sine gamle vaner bagefter. Jeg har fx accepteret, at jeg aldrig skal spise så meget brød og pasta og kartofler, som jeg gjorde før - og det gør ikke noget :)
Hvis man tager de sunde principper med sig videre i fremtiden, så tror jeg godt, man kan holde den tabte vægt væk :)