Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
Ha ha, ok, det forklarer jo det lave indtag. Jeg er også holdt op med at taste ind, da det er lidt besværligt at skulle veje sin aftensmad, der som regel består af en del småting.
12 år29. juni 2012 kl. 21:39
Ja ikke? Det vigtigste for mig, er at holde styr på de andre måltider i løbet af dagen, så jeg ved hvor meget min aftensmad maks må ligge på. Jeg er desværre også rigtig god til at tage en aftensnack, så det skal der også være plads til. Hvilken dag er vejedag i dette forum?
12 år1. juli 2012 kl. 13:07
Det er om onsdagen :-)
12 år1. juli 2012 kl. 13:47
Super :)
12 år2. juli 2012 kl. 14:43
Hej med jer.

Så er det vejedag igen.

Her er tingene nærmest gået i stå, selv om jeg synes jeg har haft en god uge og er kommet godt i gang med at løbe osv.

Nå, men vægten sagde desværre 68,8 så det er kun minus 100 g på en uge - ikke ligefrem noget at prale af! Så er der lang vej til de 5 kg er tabt! Øv Øv

Håber det er gået bedre for jer andre!
12 år4. juli 2012 kl. 09:50
Det er gået helt galt her, så jeg prøver en ny strategi, og holder pause her fra nogle uger, men vender stærkt tilbage!
12 år4. juli 2012 kl. 10:35
Jeg har under ingen omstændigheder haft succes i denne uge... Faktisk er det så slemt, at jeg vil tillade mig at holde min vægt for mig selv. Jeg synes godt nok også at vægttabet var gået hurtigt i sidste uge, så det har helt sikkert været fordi jeg var syg og intet spiste i 4 dage. Det er røget på igen!!!
Jeg må kæmpe videre... :-(
12 år4. juli 2012 kl. 13:08
Jeg er faldet fra 55,8 til 55,3 :)
- Jeg troede ellers at jeg ville have taget meget på - røg i junkfood forleden aften i forbindelse med et par øl. ØV! Men jeg tog tyrene ved hornene og valgte at træne hver dag efterfølgende. :)
12 år4. juli 2012 kl. 20:22
Undskyld mit fravær de sidste par uger..
Jeg har holdt ferie og slet ikke tænkt på slankekur, dog sagde vægten i morges overraskende 60,5kg hvilket betyder at jeg i alt har tabt 2 kg :)
Så nu er jeg igang igen og mangler 3 kg før jeg når mit delmål :)
Nu vil jeg gøre mig klar til at smutte i fitness med en veninde :) God sommer til alle !
12 år9. juli 2012 kl. 10:07
Så gik vægten igen i en positiv retning. Jeg er nede på 58,8. Jeg er begyndt at overveje, om 55 kg er for lidt at veje, når man træner så meget som jeg gør. Så jeg er begyndt at fokusere mere på min fedt% som heldigvis også var gået et kilo ned i denne uge :-D
12 år11. juli 2012 kl. 05:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });