#12 af Kamilla Kristensen (slettet)
Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
Du læser en tråd i debat > vægttabKamilla Kristensen (slettet)
re: Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
STARTVÆGTE onsdag den 13/06-2012 :)
Kamilla Kristensen 62,5kg
Loki harme 65,0 kg
Veganer 74,9 kg
janehn 69,3 kg
miax 64,0 kg
Stepher 60,6 kg
Held og lykke alle sammen !!
Kamilla Kristensen 62,5kg
Loki harme 65,0 kg
Veganer 74,9 kg
janehn 69,3 kg
miax 64,0 kg
Stepher 60,6 kg
Held og lykke alle sammen !!
12 år14. juni 2012 kl. 16:50
Stepher (slettet)
Jeg kommer ikke til at veje mig på onsdag, da jeg skal på ferie. Så min nuværende vægt er 60,3 kg.
Uhh, jeg frygter, hvad vægten vil sige, når jeg kommer hjem. Selvom jeg vil prøve at holde igen, så er det jo svært, når man er ude :-(
Uhh, jeg frygter, hvad vægten vil sige, når jeg kommer hjem. Selvom jeg vil prøve at holde igen, så er det jo svært, når man er ude :-(
12 år16. juni 2012 kl. 08:39
Kamilla Kristensen (slettet)
Stepher:
Det er rigtig svært at holde sig tilbage når man er på ferie ! Har det lidt sådan, at jeg vælger 1 eller 2 ting ud som jeg vil give mig lov til fordi det er ferie, og ellers skal det gerne fortsætte som man plejer..
Håber du får en dejlig ferie og er spændt på at høre fra dig når du kommer hjem :)
Det er rigtig svært at holde sig tilbage når man er på ferie ! Har det lidt sådan, at jeg vælger 1 eller 2 ting ud som jeg vil give mig lov til fordi det er ferie, og ellers skal det gerne fortsætte som man plejer..
Håber du får en dejlig ferie og er spændt på at høre fra dig når du kommer hjem :)
12 år17. juni 2012 kl. 11:19
bruger slettet
Jeg er også med på vognen. En kollapsen af en diskos fik vægten til at stige, da jeg ikke kunne dyrke motion og havde for ondt af mig selv(trøstespiste), men nu er jeg fit for fight og klar til at tage kampen op.
Startvægt 65.7
Mål: 60
Startvægt 65.7
Mål: 60
12 år17. juni 2012 kl. 11:41
Loki Harme (slettet)
godmorgen alle sammen :D
Håber I er godt i gang med jeres vægt tab.
Da jeg skal til Odense i morgen og er der resten af uge, for jeg ikke mulighed for at veje mig, så I får lige min vægt en dag før :D
vægt; 64,7
Så må vi ses om den holder. Skal være selv med kæresten i vores nye lejlighed, så der er nok stor sandsynlighed for, at vi forkæler os selv lidt i den periode ;)
Håber I er godt i gang med jeres vægt tab.
Da jeg skal til Odense i morgen og er der resten af uge, for jeg ikke mulighed for at veje mig, så I får lige min vægt en dag før :D
vægt; 64,7
Så må vi ses om den holder. Skal være selv med kæresten i vores nye lejlighed, så der er nok stor sandsynlighed for, at vi forkæler os selv lidt i den periode ;)
12 år19. juni 2012 kl. 06:10
janehn (slettet)
Så er det vejedag!!!
Min vægt sagde 68,7 - så det er et vagttab denne uge på 600 g hvilket er ok for mig!
Håber det er gået godt med jer andre!!
Min vægt sagde 68,7 - så det er et vagttab denne uge på 600 g hvilket er ok for mig!
Håber det er gået godt med jer andre!!
12 år20. juni 2012 kl. 11:04
VEGANER (slettet)
Her går det ikke godt, er taget 0,7 kg på siden sidst, og vejer 75,6 men i de sidste par dage vejede jeg dog et kg mere, så er glad for at dét er røget. Det er både fordi jeg har spist meget mere, og lidt mere usundt end jeg plejer (og også været på festival fx, hvor jeg ikke havde så mange valgmuligheder), drukket en del øl, og så er det også væske i kroppen pga mens og træning. Min ring som ikke plejer at stramme strammer i hvert fald ;) Til næste uge vil jeg bare gerne veje 75,0, men håber selvfølgelig den kommer under :)
12 år20. juni 2012 kl. 11:18
Kamilla Kristensen (slettet)
Heej alle :)
I dag vejer jeg 61,8 dvs. et vægttab på 800 gram hvilket jeg synes er helt fint, da jeg normalt taber mig rimelig langsomt, fordi jeg opbygger mine muskler :)
Håber næste uge kommer til at gå lige så godt, tvivler dog en smule, da jeg skal til eksamen + min mor har fødselsdag + sankt hans.. !
I dag vejer jeg 61,8 dvs. et vægttab på 800 gram hvilket jeg synes er helt fint, da jeg normalt taber mig rimelig langsomt, fordi jeg opbygger mine muskler :)
Håber næste uge kommer til at gå lige så godt, tvivler dog en smule, da jeg skal til eksamen + min mor har fødselsdag + sankt hans.. !
12 år20. juni 2012 kl. 18:45
bruger slettet
Ja, kom jo først igang med kostændringen i søndags, så jeg håber det er start vanskeligheder, da gør, at vægten kun siger
- 0,1 kg
For har ligget pænt i det grønne felt alle dagene...
- 0,1 kg
For har ligget pænt i det grønne felt alle dagene...
12 år20. juni 2012 kl. 19:40
Stepher; Jeg står også og skal have tabt de sidste kilo inden studiestart, så det er jo lidt af en fælles motivations faktor :D