#22 af VEGANER (slettet)
Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
Du læser en tråd i debat > vægttabVEGANER (slettet)
re: Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
Mit mål er at styrketræne 2 gange ugentligt, og løbe 2 gange ugentligt. Ugen op til sidste vejning styrketrænede jeg to gange, løb to gange og konditionstrænede én gang. Så går jeg vel i gennemsnit 4-5 km dagligt. Nu er jeg så desværre blevet syg, og det er ikke blevet til andet end et par korte gåture, håber snart at komme mig og snart komme i gang med motionen igen!
12 år22. juni 2012 kl. 15:47
Loki Harme (slettet)
jeg går ca en time hver dag, og ind i mellem tager jeg en cykeltur. Ud over det træner jeg mave- og rygbøjninger hver aften :)
12 år25. juni 2012 kl. 06:43
Loki Harme (slettet)
god morgen alle sammen. Ja, så er det jo blevet vejedag igen, og jeg var faktisk lidt nervøs eftersom min kæreste og jeg, spiste okay godt, da vi var på mini ferie i vores nye lejlighed, meeeeen så fik jeg man da lige en glædelig overraskelse, da jeg hoppede på vægten.
den stor nemlig på 64,00 :D
den stor nemlig på 64,00 :D
12 år27. juni 2012 kl. 06:50
VEGANER (slettet)
Her hedder det 75,1. Til næste uge vil jeg veje 74,7.
12 år27. juni 2012 kl. 08:08
Stepher (slettet)
Så er jeg tilbage fra ferie og lagde mig da også lige syg, da jeg kom hjem. Men nu er jeg klar til at fortsætte. Heldigvis kan man ikke se på vægten, at jeg har forkælet mig selv lidt.
Vægt: 59,8 kg
Omkring motion, så løber jeg ca. 10 km ca 2-3 gange om ugen. Det er min plan en dag at løbe et halvmarathon. Derudover styrketræner jeg 1-2 gange om ugen og dyrker combat 1 gang om ugen. Det skal lige siges, at jeg altid har været meget aktiv, så det er ikke noget, jeg er startet på i forbindelse med vægttabet.
Vægt: 59,8 kg
Omkring motion, så løber jeg ca. 10 km ca 2-3 gange om ugen. Det er min plan en dag at løbe et halvmarathon. Derudover styrketræner jeg 1-2 gange om ugen og dyrker combat 1 gang om ugen. Det skal lige siges, at jeg altid har været meget aktiv, så det er ikke noget, jeg er startet på i forbindelse med vægttabet.
12 år27. juni 2012 kl. 09:13
janehn (slettet)
Hvor er I gode!!
Jeg har desværre haft en dårlig uge og vægten har da også straffet mig så den stod på 68,9 - dvs plus 200 g. Øv Øv
Nå, men så er jeg top-motiveret til at give den en skalle næste uge...
God uge til jer alle!
Jeg har desværre haft en dårlig uge og vægten har da også straffet mig så den stod på 68,9 - dvs plus 200 g. Øv Øv
Nå, men så er jeg top-motiveret til at give den en skalle næste uge...
God uge til jer alle!
12 år27. juni 2012 kl. 11:13
Nuseren (slettet)
Må jeg være med ? Jeg vil gerne tabe lidt under 5 kg - så det passer perfekt :)
Min vægt er: 55,8 kg
Min vægt er: 55,8 kg
12 år28. juni 2012 kl. 22:25
Stepher (slettet)
Hej nuseren, og velkommen til.
Jeg var lige forbi dine indtastninger og 600 kcal om dagen er altså meget lidt. Du kan risikere, at dit stofskifte går i stå, så du slet ikke taber dig, selvom du spiser så lidt.
Din krop har brug for flere kcal for at kunne fungere, ellers ender det galt.
Bare lige et lille råd herfra :-)
Jeg var lige forbi dine indtastninger og 600 kcal om dagen er altså meget lidt. Du kan risikere, at dit stofskifte går i stå, så du slet ikke taber dig, selvom du spiser så lidt.
Din krop har brug for flere kcal for at kunne fungere, ellers ender det galt.
Bare lige et lille råd herfra :-)
12 år29. juni 2012 kl. 09:25
Nuseren (slettet)
Til Stepher:
Når jeg kun har indtastet til 600 kalorier, så er det fordi jeg har spist aftensmad og enten glemt at skrive det ind, eller også har det været for besværligt. Bare rolig. Indtager i denne tid omkring 1500 kalorier vil jeg tro :)
Når jeg kun har indtastet til 600 kalorier, så er det fordi jeg har spist aftensmad og enten glemt at skrive det ind, eller også har det været for besværligt. Bare rolig. Indtager i denne tid omkring 1500 kalorier vil jeg tro :)
12 år29. juni 2012 kl. 19:51
Kamilla Kristensen - 61,7 (vægttab 0,8kg)
Stepher - 60,3 (vægttab 0,3kg)
Mari1544 - 65,6 (vægttab 0,1kg)
Loki Harme 64,7 (vægttab 0,3kg)
Janehn - 68,7 (vægttab 0,6kg)
Veganer - 75,6 (vægttab + 0,7kg)
- Hvad dyrker i alle af motion, og har i nogle bestemte planer for hvad og hvor meget i skal træne hver uge ??
- Håber det går godt for jer alle :)