Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
Hej. Er der nogen der vil være med til at følge hinanden gennem deres vægttab? Jeg skulle gerne selv tabe ca. 5 kg, som jeg har taget på i løbet af det sidste års tid pga. manglende motion og dårlig kost. Håber der er nogen der vil være med, og er der evt. nogen der bor i Herning så er jeg klar på noget fælles motion :)
Mvh: Kamilla
12 år11. juni 2012 kl. 21:11
Loki Harme (slettet)
#2 af Loki Harme (slettet)
re: Vil du følges? mindst 5 kg skal af hurtigst muligt.
jeg vil rigtig gerne være med! da 5 kg er det, som jeg skal have tabt for at opnå min drømmevægt :D
Bor desværre ikke i Herning området, så kan desværre ikke være med til fællesmotion
12 år12. juni 2012 kl. 07:18
Kamilla Kristensen (slettet)
#3 af Kamilla Kristensen (slettet)
Det lyder da dejligt at du vil være med :) hvor meget har du tabt dig indtil videre??
Jeg vil rigtig gerne tabe mig mere end de 5 kg, men tror ikke at min krop kan affinde mig med den vægt jeg havde for 3 år siden. desværre.
Skal vi have en fælles vejedag? jeg tænker måske onsdag eller torsdag, hvad passer dig bedst?
12 år12. juni 2012 kl. 19:06
Loki Harme (slettet)
#4 af Loki Harme (slettet)
for ca. 2 år siden var jeg i gang med et virkelig seriøst vægttab og tabte mig fra 77,7 til 62. Meeeen har så lige taget de sidste par kilo på igen, og det er så dem, der skal af nu.
Du kan jo prøve først at tage de 5 kilo, og så se, om de krop kan klare mere til den tid. Eller også tage en lang periode, hvor du holder vægten, og så først efter noget tid, taber det sidste.
Synes det virker som en god ide, at vi har en fælles vejedag. Det gør ligesom at man tænker, sig om en ekstra gang inden man tager det der fristende chokolade, for "det er jo snart vejedag" :D Men Onsdag passer nok mig bedst.
Hoppede faktisk på vægten i morgens, og den sagde 65, så det på jo være startvægten for dette projekt :D
12 år13. juni 2012 kl. 07:07
VEGANER (slettet)
#5 af VEGANER (slettet)
Jeg vil gerne være med, vejer 74,9 i dag og vil gerne tabe mig cirka 3-4 kg. Vejede 79 på et tidspunkt i vinters.
12 år13. juni 2012 kl. 07:23
janehn (slettet)
#6 af janehn (slettet)
Jeg vil også meget gerne være med!!
"Reglerne" for denne tråd er vel så bare: Af med de 5 kilo hurtigst muligt. Dvs vi indtaster startvægt i dag og så vejer vi os hver onsdag indtil de er tabt??
Synes det lyder meget motiverende og glæder mig til at følges med jer!!
Min startvægt i dag er: 69,3 kg...
12 år13. juni 2012 kl. 09:29
miax (slettet)
#7 af miax (slettet)
PÅ!
Jeg vil også rigtig gerne være med! Min startvægt er 64 kg ;)
er onsdag vejedag eller hvad?
12 år13. juni 2012 kl. 13:02
#8 af Kamilla Kristensen (slettet)
Ja må se om jeg kan holde vægten, når jeg har tabt de 5 kg. min vægt er nemlig meget skiftende, så det er svært.
Dejligt at der er flere der vil være med :) Onsdag lyder bare rigtig godt. ja vi skriver vores vægt ind nu og så hver onsdag :) - selvfølgelig må der gerne komme updates i løbet af ugen.
Startvægt: 62,5kg.
12 år13. juni 2012 kl. 18:49
Stepher (slettet)
#9 af Stepher (slettet)
Må jeg også være med??? Jeg skal ned på 55 kg inden 1 september (ikke af nogen særlig grund andet end at sommerferien er slut og så skal jeg tilbage til studiet)
Min nuværende vægt er 60,6, så der er ikke så lang vej igen, men det er netop der, det bliver svært synes jeg, så jeg får vist brug for lidt opbakning. Jeg må dog tilstå, at jeg skal på ferie på lørdag og en uge frem, så det kan godt ske, at vægten er gået lidt op, når jeg kommer hjem :-(
12 år13. juni 2012 kl. 20:08
#10 af Kamilla Kristensen (slettet)
Velkommen stepher. selvfølgelig er du også velkommen :-) håber det lykkes os alle sammen at opnå vores mål..
Er der nogen der vil være med til at følge hinanden gennem deres vægttab?
Jeg skulle gerne selv tabe ca. 5 kg, som jeg har taget på i løbet af det sidste års tid pga. manglende motion og dårlig kost.
Håber der er nogen der vil være med, og er der evt. nogen der bor i Herning så er jeg klar på noget fælles motion :)
Mvh: Kamilla