Tju hej hvor I bare drøner derud af!!! Super flot og håber virkelig det virker her hos mig også.
Til AnneP...Jeg har også prøvet at veje mig hver dag, og jeg tabte mig rigtig flot i den periode, men min familie nedlagde veto!! Jeg kunne ikke tolerere de udsving, der kommer efter sport, fordi vi er kvinder, fordi man havde drukket 2 glas rødvin, osv. Jeg blev tvær at være sammen med og mit dårlige humør smittede af på mine omgivelser.
Hvis man kan håndtere de udsving på en fornuftig måde, tror jeg det er okay at veje sig tit, men for mig er det noget bras!!
Det gode ved det, var at jeg fandt ud af, helt nøjagtig hvad det er for ting jeg "svinger" på. Og bare den viden er jo guld værd og bestemt ikke glemt. Men at tro jeg ville kunne klare resten af mit liv, med mindst et kilo grønt om dagen hvor af max 2 stk må være frugt, osv, vil jo være utopi. Så derfor bruger jeg det kun når jeg virkelig skal give det en skalle, som fx til at sparke vægttabet igang efter en laaaang december :o)
Knus Kig_op
#12 af Kig_op (slettet)
det var dejligt at høre.
jeg sad og så boksning indtil kl 00.30 i nat. hvortil jeg drak kaffe og cola light, jeg tror det er det der gør jeg har taget på fra i går morges 90.8 og i dag til 91.7kg.
for jeg havde over 700kcal i underskud og skulle derfor i hvert tilfælde ikke tage på. så jeg tænker : " det må være alt den væske" for jeg indtog ikke andet , altså spiseligt.
så jeg må vente og se i morgen.
hvordan gik det med dine jobansøgninger??
jeg håber du snart for noget at rive i. pøj pøj med det. :-)
flittiglise