#11 af Hugh (slettet)
Vægten står stille..
Du læser en tråd i debat > vægttabHugh (slettet)
re: Vægten står stille..
Min vægt stod også helt stille i 2 måneder - 3 kilo fra mit mål. det jeg har gjort er at, jeg har skruet op for protein indtaget og spiser kun grønsager og proteiner. Det vil sige alt andet er fjernet. Så kom der gang i det igen :)
13 år5. januar 2012 kl. 12:41
Jane Dough (slettet)
Okay, nu kan jeg!
Jeg kan se at du spiser omkring 18-1900 kalorier dagligt - hvis du vil have vægten til at gå nedad, så prøv at sætte det ned til 1500. Længere er den jo ikke...
Jeg kan se at du spiser omkring 18-1900 kalorier dagligt - hvis du vil have vægten til at gå nedad, så prøv at sætte det ned til 1500. Længere er den jo ikke...
13 år6. januar 2012 kl. 12:50
henrik1 (slettet)
Tak for jeres svar(o: Ja du har ret Jane, den burde nok sænkes. Det er jo lige for(o:
Det er bare med at finde noget passende, så jeg heller ikke er så sulten jeg "falder i".
Det er bare med at finde noget passende, så jeg heller ikke er så sulten jeg "falder i".
13 år9. januar 2012 kl. 15:12
Benni (slettet)
En ting som meget ofte får det til at gå i stå er en meget simpel ting, at man drikker for lidt vand.. I forbindelse med vægttab bør du min. drikke 2½ liter vand om dagen, ellers kan det gå helt i stå,,,
13 år14. januar 2012 kl. 06:34
henrik1 (slettet)
Vand... Uha jeg er bare alt for dårlig til at drikke vand)o: Jeg skal tage mig selv i nakken for at huske det!
13 år15. januar 2012 kl. 08:59
mrs credible (slettet)
jeg har fået sådan en app til min telefon der hedder drink water som larmer 8gange om dagen fungerer supergodt for så husker man det bedre... jeg kan ellers sagtens gå hele dagen og glemme at drikke
13 år15. januar 2012 kl. 20:47
Jane Dough (slettet)
Ekstra vand har ikke nogen bevist positiv effekt på kroppen.
Til gengæld har kroppen en rigtig sindrig mekanisme: TØRST! Som fortæller dig, hvornår du skal drikke vand.
Til gengæld har kroppen en rigtig sindrig mekanisme: TØRST! Som fortæller dig, hvornår du skal drikke vand.
13 år29. januar 2012 kl. 17:06
Crashe (slettet)
den mekanisme forværres dog med alderen, så ældre mennesker glemmer ofte at drikke vand, da de slet ikke føler at de er tørstige. Det skal man passe på med! Jeg har gjort det til en vane at drikke et glas vand lige efter jeg er stået på, som kompensation for vandmanglen i løbet af natten. Har man gjort det til en vane, er det lidt nemmere at huske.
13 år29. januar 2012 kl. 17:15
calcit
De ældre hvem er det? for mig er det folk i 70 erne og dem har jeg ikke oplevet her.
13 år29. januar 2012 kl. 17:21
Crashe (slettet)
Uha, ja, det er ikke første gang jeg har haft problemer med det udtryk! For mig er "ældre" ikke gamle, men bare "ældre end mig selv".. Jeg undskylder.
Der kan være store individuelle forskelle, men forværrelsen af "tørst mekanismen" kan sagtens starte i 50erne, og vil forværres jo ældre man bliver.
Der kan være store individuelle forskelle, men forværrelsen af "tørst mekanismen" kan sagtens starte i 50erne, og vil forværres jo ældre man bliver.
13 år29. januar 2012 kl. 17:29