#2 af Jane Dough (slettet)
Vægten står stille..
Du læser en tråd i debat > vægttabJane Dough (slettet)
re: Vægten står stille..
Hvor mange kalorier spiser du dagligt?
12 år30. december 2011 kl. 15:23
calcit - slettes (slettet)
ja det afhænger af dit indtag og motion....vægten kan sagtens stå stille 3 uger men ellers er der noget galt.
12 år30. december 2011 kl. 20:53
Lexus (slettet)
Flot med dit vægttab indtil nu!
Hvad spiser du i løbet af en dag og hvor høj er du?
Hvad spiser du i løbet af en dag og hvor høj er du?
12 år30. december 2011 kl. 22:24
Benni (slettet)
styrketræning, danner muskler, der gør det nemmere at tabe sig.
12 år1. januar 2012 kl. 22:20
henrik1 (slettet)
Når jeg taster det jeg spiser ind herinde, så er det lidt færre kalorier end den foreskriver.
Jeg er 176cm høj, muskuløs af type. Jeg rider en del, jeg går 4-7km dagligt i rask tempo, jeg svømmer ugentligt. Så det er ikke fordi jeg ligger på den lade side(o:
Jeg har mig selv mistænkt for faktisk at spise for lidt, så jeg ikke får ordentligt gang i forbrændingen.
Det er smadder svært..
Jeg er 176cm høj, muskuløs af type. Jeg rider en del, jeg går 4-7km dagligt i rask tempo, jeg svømmer ugentligt. Så det er ikke fordi jeg ligger på den lade side(o:
Jeg har mig selv mistænkt for faktisk at spise for lidt, så jeg ikke får ordentligt gang i forbrændingen.
Det er smadder svært..
12 år2. januar 2012 kl. 14:18
Lexus (slettet)
Umiddelbart ville jeg sørge for at fordele kosten ud over hele dagen, og så skære en del brød, kartofler, ris og pasta væk - og selvfølgelig sukker. Det hjælper for mig.
Held og lykke med vægttabet!
Held og lykke med vægttabet!
12 år2. januar 2012 kl. 18:53
Jane Dough (slettet)
Prøv alligevel at tælle kalorier sammen og skriv nøjagtigt ned hvad du spiser og så post det her - ellers er der jo ingen der har nogen chance for at hjælpe dig.
12 år3. januar 2012 kl. 15:53
henrik1 (slettet)
Hej Jane. Det har du ret i, nu skulle jeg gerne have lavet så andre kan se mine indtastninger..
Og så må jeg hellere være lidt mere flittig med min køkkenvægt, det kan være jeg er for unøjagtig
Og så må jeg hellere være lidt mere flittig med min køkkenvægt, det kan være jeg er for unøjagtig
12 år4. januar 2012 kl. 19:23
Jane Dough (slettet)
Jeg kan ikke tilgå din profil endnu :)
12 år5. januar 2012 kl. 11:52
Jeg er helt ny herinde, så jeg håber i tager godt imod mig(o:
Sagen er den at jeg fra nytår til maj tabte 20kg, og nu står vægten helt stille. Jeg vejer 82kg og VIL ned på 75kg! Det er både for min sundheds skyld og for syns skyld.
Det skal lige nævnes at jeg fra 2007-2010 tog på fra 63-65kg til 102kg. Jeg har altid været meget motions freak, og går meget op i hvad jeg spiser. Men jeg gik helt ned med flaget.
Jeg er klar over det altid er det sidste der er det sværeste, men jeg har sat 75kg som realistisk mål da jeg er en høj og muskuløs pige. Og det burde jeg kunne!
Hvad har i andre gjort for at komme af med de sidste?