frisk på en lille dyst inden ferien?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: frisk på en lille dyst inden ferien?
Ja, startede på 67,7 og skulle gerne ned på 64, i morges vejede jeg 65,5 så 2,2 kg blev det til, lidt øv jeg ikke nåede målet, men det er OK, jeg er glad for de 2,2 kg og så må jeg bare fortsætte :-)

Håber det gik godt for jer andre, og takker for tråden den var med til at holde motivationen :-)
13 år19. juli 2011 kl. 08:54
ja det er dejligt at nogen tager initiativ med at lave disse tråde......
13 år19. juli 2011 kl. 09:01
Min vægt siger til morgen 60,9 kg - så jeg kom til, at mangle minus 400 g i, at nå mit mål - men minus 1,5 kg er også rigtig fint taget i betragtning, at jeg har været til store fester de sidste 3 weekender - Barnedåb - Bryllup og her i lørdags Kobberbryllup:O)))
13 år19. juli 2011 kl. 10:19
æv 75,4 siger vægten men op på hesten igen :-)
13 år19. juli 2011 kl. 14:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });