frisk på en lille dyst inden ferien?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: frisk på en lille dyst inden ferien?
Jamen det kører udmærket nu er vægten 73,4....
Dejligt vi er blevet så mange...kommer der lige en reminder et par dage før? så folk ikke glemmer den tilbagemelding i rette tid....
13 år1. juli 2011 kl. 11:19
hej

her går det også fint, på 12 dage ( efter Sverige turen)
har jeg smidt 3 kilo. ;-) så i dag siger vægten 67kg og målet er jo 66kg :O)
lise
13 år2. juli 2011 kl. 12:15
Her går det også rigtig godt - min vægt siger i dag 61,8 og målet er 60,5, så tror bestemt på, at jeg når det :O))

Rigtig god kamp til alle i andre "medtabere"
13 år2. juli 2011 kl. 17:21
Hvor er I seje ;-)

Jeg skal på vægten i morgen så spændende. Forventer klart jeg har tabt mig for idag er første dag i 3 dage jeg har kunnet holde mad i mig. Æv fik de nye marinede rejer i fredags og blev sindsyg syg så slut med de rejer til mig :-)
13 år3. juli 2011 kl. 18:27
fremskridt..
Jo, så hoppede man på vægten, og til min overraskelse sagde den 61,6 målet er 59,5 så jeg er på vej den rigtige vej :)

Held lykke til alle jer andre :)
13 år4. juli 2011 kl. 13:48
re: fremskridt..
Så stod den på 75,6 så det går den rigtige vej :-) målet på de 74,5 er jeg ikke sikker på jeg når så skal der ske mirakler men bare det jeg har tabt mig tæller stort :-)
13 år5. juli 2011 kl. 05:34
her siger vægten 80,4 det er kun - 0,2 på 6 dage, det er sku godt nok ikke meget.
er så træt af kroppen har valgt at sætte sig på pause, lige som jeg kan lugte det skide 7 tal!
13 år5. juli 2011 kl. 11:52
Fat mod Hvass. Kender det alt for godt det med kroppen ikke lige arbejder som man vil have den til. Du skal nok nå dit mål. Det tager måske bare lidt længere tid end du regner med. SÅ kæmpe.:-)
13 år5. juli 2011 kl. 12:50
sommer, jeg ved det godt og set i lyset har jeg jo tabt de 4 kg jeg tog på i min ferie i uge 22. men nu er jeg jo der hvor jeg var da jeg tog på ferie og føler slet ikke vægten har rokket sig det mindste. hovedet spiller mig et puds. kunne være man skulle glemme vægten et par uger, det er så belastende man skal jeg sig hverdag, men kan simpelthen ikke lade være, den står bare der og kalder på mig om morgenen:)
13 år5. juli 2011 kl. 12:57
Det er nemmere sagt end gjort at lade vægten stå - kender jeg alt for godt:-)

Jeg er begyndt at leve lidt efter Christian Bitzz regler med ikke at tælle kcal men bruge min sunde fornuft for som han siger så sandt at det er bedre at få nogle vaner ind der virker resten af livet end køre på div slankekure og tage alt på når man har tabt sig.

For mig fungere det indtil videre for jeg har kæmpet med vægten og grædt og pint mig selv fordi jeg altid lå på mellem 76 og 78 kg og den ikke ville rykke sig. Nu er jeg igår på 75.6 og idag 75,8 men ved jeg spiste ffor godt igår så selvforskyldt :-)

Og 4 kg siden uge 22 hallo det er sku da flot undskyld sproget :-) Du kan og du gør det. Er det en aftale????
13 år5. juli 2011 kl. 16:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });