frisk på en lille dyst inden ferien?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: fremskridt..
jeg har indtil for knap 3 uger siden levet efter min sunde fornuft, hvilket har gjort jeg tabte 28 kg, så nu ville jeg prøve noget nyt, da det simpelthen går så langsomt, men min krop skal jo også vende sig til at den bliver mindre!
Det er sku en aftale, jeg skal nok komme under inden alt for længe:)
13 år5. juli 2011 kl. 17:16
Sommer: jeg så mit 7 tal idag! det er den fedeste følelse! vægten sagde 79,8:)
13 år6. juli 2011 kl. 06:50
Sådan Hvass jeg sagde jo du kunne og det er bedre vægten går langsom ned så den bliver nede end hurtig og du så skal tabe de samme kg igen fordi du også mentalt skal være med. Stort tillykke herfra med 7 tallet!!
13 år6. juli 2011 kl. 07:36
tak tak:)
er sikker på den er den løbe/gå tur jeg tog igår der har gjort det, for der er røget 0,6 siden igår.
men fedt fedt fedt:)
13 år6. juli 2011 kl. 07:38
Hvor er det fedt, at det går godt for jer :-)
Her går det ikke som jeg gerne vil...min vægt står stille, så jeg vejer stadig 68,6kg...øv, jeg vil altså godt snart se,at der sker noget :-(
Jeg skal til spinning i 1,5time i dag. Jeg håber det vil hjælpe lidt ;-)
Knus herfra.
13 år7. juli 2011 kl. 08:42
re: frisk på en lille dyst inden ferien?
Her er der røget et kilo, så jeg er ned på 66,7 så det virker langt til de 64 på kun 11 dagen, men nu er det den tid på måneden så håber at bliver bedre de næste par dage :-)
13 år9. juli 2011 kl. 12:27
her er intet at prale af ...har stået stille indtil idag....
13 år9. juli 2011 kl. 16:07
Tja her går det heller ikke planmæssigt.

75,7 kg til morgen skulle nu være på 75 kg hvis jeg skal holde mit mål så det bliver kæmpe hele ugen.

Dog er det positive at jeg er "plejer" at være på over 76 kg om mandagen så det går nedad bare ikke i den fart jeg gerne ville :-)
13 år11. juli 2011 kl. 10:02
hu ha min mand fik ferie i fredags og der er gået alt for meget hyggespisning i den både madmæssig og kage samt is og slik. nu råbte jeg vagt i gevær ;-) og køber simpelthen ikke mere. for ellers ryger der da nemt 10 kilo på os alle 3 i de to uger. puh ha
vægten siger 71 kg så nu kan jeg starte forfra .
æv æv. plejer ellers ikke spise sådan noget men ok nu har jeg gjort det og må bare rende det af .
13 år12. juli 2011 kl. 06:59
ja, min mand har haft ferie og jo det påvirker for han gidder ikke gå eller noget...
13 år12. juli 2011 kl. 10:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });