#42 af dutti (slettet)
frisk på en lille dyst inden ferien?
Du læser en tråd i debat > vægttabdutti (slettet)
re: frisk på en lille dyst inden ferien?
Tillykke med alle de dine resultater, det ser rigtig godt ud, jeg skal nok huske at skrive en reminder herinde et par dage før vi når den 12. juli.
Jeg har ikke selv været på vægten endnu, da jeg ingen vægt har, så jeg skal forbi mine forældre når jeg skal vejes, men jeg har da brugt målebåndet og har tabt 2 cm om hofterne og 1 cm om taljen, så der er da sket lidt her også :-)
Jeg har ikke selv været på vægten endnu, da jeg ingen vægt har, så jeg skal forbi mine forældre når jeg skal vejes, men jeg har da brugt målebåndet og har tabt 2 cm om hofterne og 1 cm om taljen, så der er da sket lidt her også :-)
13 år12. juli 2011 kl. 19:47
dutti (slettet)
ups det var i den forkerte debat :/
13 år12. juli 2011 kl. 19:49
tynd74
nu går det heldigvis nedad igen ;-)
69kg i dag.
sørger nu for at have mellem 300 og 500 i underskud hver dag ;-)
69kg i dag.
sørger nu for at have mellem 300 og 500 i underskud hver dag ;-)
13 år13. juli 2011 kl. 10:19
TaaSa
Ja, det er så gået den forkerte vej..
Nu siger den 63,5 og den var på 62,4 da vi startede.. Så det er ikke godt, ,em jeg tror det hænger sammen med at besluttede mig for et rygestop, det er som om jeg spiser hver gang jeg nprmalt ville ryge, men jeg håber at komme igennem uden at få taget alt for mange kg på :)
Nu siger den 63,5 og den var på 62,4 da vi startede.. Så det er ikke godt, ,em jeg tror det hænger sammen med at besluttede mig for et rygestop, det er som om jeg spiser hver gang jeg nprmalt ville ryge, men jeg håber at komme igennem uden at få taget alt for mange kg på :)
13 år13. juli 2011 kl. 12:23
bruger slettet
Tillykke med dit rygestop. Jeg er stoppet for 5 uger siden. Det skal bare gå godt for mig :) Du skal også regne med at vi forbrænder 20 % mere ved at ryge. Så bare klø på, du skal nok vinde kampen.
13 år13. juli 2011 kl. 14:51
sommer75
Tillykke TaSaa med rygestoppet. Stoppede selv for ja talte lige til jul 7 år det er vildt jeg har været stoppet så længe for jeg kan stadig huske hvordan det smager og følelsen. Men pas på med at spise når du normalt ville ryge. Det gjorde jeg det første år og det gjorde det svært at finde en ny vane istedet for at proppe i munden. SÅ det jeg siger er at når du er igennem rygestoppet skal du til at bryde en ny vane og så tror jeg det er nemmere hvis du fra starten får nogle gode vaner.
Jeg må sige min vægt har teet sig godt. 75,2 var den på igår morges så jeg blev SÅ glad. Det er ikke mit mål jeg der har nået men kunne jeg bare på de sidste dage nå på 75 kg er jeg yderste tilfreds.
Tråden her har i hvert fald hjulpet mig meget fordi jeg ved nogen holder øje med mig og kunne risikere at smide en bemærkning hvis vægten var steget :-)
Så alt i alt en god følelsen ved at springe ud i denne tråd :-)
Jeg må sige min vægt har teet sig godt. 75,2 var den på igår morges så jeg blev SÅ glad. Det er ikke mit mål jeg der har nået men kunne jeg bare på de sidste dage nå på 75 kg er jeg yderste tilfreds.
Tråden her har i hvert fald hjulpet mig meget fordi jeg ved nogen holder øje med mig og kunne risikere at smide en bemærkning hvis vægten var steget :-)
Så alt i alt en god følelsen ved at springe ud i denne tråd :-)
13 år15. juli 2011 kl. 05:17
calcit
ja jeg har stået stille og vægten har endda været steget.....73,4 idag....den var i starten af juli 73.....så hvis ikke noget drastisk sker indtil i morgen så .............................er det det.
13 år18. juli 2011 kl. 12:26
tynd74
min vægt sagde i dag 68,5kg så det går fint ;-)
måtte jo starte forfra 2 gange.
målet er stadig 66kg
lise
måtte jo starte forfra 2 gange.
målet er stadig 66kg
lise
13 år18. juli 2011 kl. 13:36
fraadern (slettet)
Tror vist jeg kom til at svare for sent, men jeg vejer 76,1 - så jeg har taget et kg på. Øv - men jeg er oppe på hesten igen nu. :) Måske liidt af det er muskler, da jeg er begyndt at styrketræne regelmæssigt igen, men det er alligevel begrænset hvor meget muskelmasse man kan nå at få på under en måned... Tillykke til jer andre som har tabt jer/vedligeholdt vægten - og andre må jo bare sige til os selv, at man ikke altid kan have succes, og vi gør det så godt vi kan ;)
13 år19. juli 2011 kl. 08:18
har i dag købt en roulade det kun er ham der tager af, for han laver en masse og kan derved forbrænde det , men datteren og jeg kan ikke følge med til det som for os er ekstra indtag.