Vægttab med en ugentlig snydedag..

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttab med en ugentlig snydedag..
Øv faldt i...:-( spiste en marsbar....Har virkelig noget at arbejde med, nu SKAL jeg bare spise sundt... Min snydedag er jo lige rundt om hjørnet... synes det er træls man er så svag...
13 år30. marts 2011 kl. 10:16
Ny tråd oprettes i aften, så de ikke bliver for lange..
Den hedder : Vægttab med en ugentlig snydedag(uge 1)...
Så er det der, I skal skrive jeres vægttab fredag morgen..

Håber I alle har haft en go uge, og jeg glæder mig til at høre fra jer imorgen :-)
13 år31. marts 2011 kl. 08:56
Lyder godt Bumle77 - hvad med at kalde det Vægttab med en ugentlig hyggedag :O)) - for vi snyder jo faktisk ikke, men forsøger bare, at leve lidt mere normalt :O))
13 år31. marts 2011 kl. 17:35
Det er taget til efterretning turbomoster,, og jeg synes det er en god ide at kalde det det...Så den nye tråd hedder : vægttab med en ugentlig hyggedag (uge 1)
13 år31. marts 2011 kl. 23:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });