#22 af 123mulle (slettet)
Vægttab med en ugentlig snydedag..
Du læser en tråd i debat > vægttab123mulle (slettet)
re: Vægttab med en ugentlig snydedag..
Millery : det lyder da ellers som en super dejlig snydedag :-) jeg vil dog anbefale, at man kun går på vægten en gang i ugen, men kan godt se det er lidt svært, hvis man er med i flere tråde herinde, hvor der er vejning på forskellige dage..
Men jeg har bestemt, at jeg kun vejer mig fredag morgen, og på den måde bliver jeg heller ikke ked af det, dagen efter snydedagen... da det jeg evt. har taget på efter snydedagen jo er forbrændt, når jeg skal vejes igen på fredag :-)
Måske et råd andre oz kunne bruge ;-)
Men jeg har bestemt, at jeg kun vejer mig fredag morgen, og på den måde bliver jeg heller ikke ked af det, dagen efter snydedagen... da det jeg evt. har taget på efter snydedagen jo er forbrændt, når jeg skal vejes igen på fredag :-)
Måske et råd andre oz kunne bruge ;-)
13 år27. marts 2011 kl. 15:31
Ulla Mikkelsen
God søndag til jer alle.
Min snydedag blev fredag aften, hvor jeg åd en hel kasse Toffifee 2 marcipanæg og en pæn håndfuld Lakridskonfekt, og vil i tænke jer, minus 100 g til mig næste morgen - Jeg fatter ikke hvorfor i andre tager på af sådan en aften, for det gør jeg aldrig :O)
Nå men, desværre så har jeg ligget syg, med en rigtig god gang ørebetændelse, både i går og i dag - så i dag skulle jeg lige forkæles lidt, med en af mine hjemmebagte fastelavnsboller - Håber, at jeg har det bedre i morgen, så jeg kan komme lidt ud at gå mine ture igen :O))
Min snydedag blev fredag aften, hvor jeg åd en hel kasse Toffifee 2 marcipanæg og en pæn håndfuld Lakridskonfekt, og vil i tænke jer, minus 100 g til mig næste morgen - Jeg fatter ikke hvorfor i andre tager på af sådan en aften, for det gør jeg aldrig :O)
Nå men, desværre så har jeg ligget syg, med en rigtig god gang ørebetændelse, både i går og i dag - så i dag skulle jeg lige forkæles lidt, med en af mine hjemmebagte fastelavnsboller - Håber, at jeg har det bedre i morgen, så jeg kan komme lidt ud at gå mine ture igen :O))
13 år27. marts 2011 kl. 15:56
Aeriz (slettet)
God søndag:-) det gik galt for mig igen denne weekend.. Fredag røg der pandekager med is indenbords og det var sådan set fint for jeg havde bestemt at det var min snydedag. Og lørdag gik sådan set også meget godt lige indtil jeg om aftenen tog i byen og fik lidt for mange rom og cola.. Og tømmermændene fik mig så i dag så jeg har spist burger og drukket iste.. Suk. Op på hesten igen. Håber ikke jeg har spist hele mit underskud fra resten af ugen væk! Jeg ønsker mig en rygrad til næste weekend:-P
13 år27. marts 2011 kl. 17:58
MillerV
Det er meget smart det med kun at veje sig en gang om ugen, måske jeg bare skulle gemme vægten lidt væk ind imellem. Selvom jeg godt kan lide min kontrol til tider. Især de dage vægten er gået ned.. :) Godt råd bumle77.
Turbomoster: Jeg har haft det som dig.. Har gået en hel jul og puttet alle julegodter i hovedet og alligevel sagde vægten minus 3 kilo. Men sådan gør den desværre ikke altid mere.
Hilsen Millerv
Turbomoster: Jeg har haft det som dig.. Har gået en hel jul og puttet alle julegodter i hovedet og alligevel sagde vægten minus 3 kilo. Men sådan gør den desværre ikke altid mere.
Hilsen Millerv
13 år27. marts 2011 kl. 19:49
123mulle (slettet)
Gid det var mig, der kunne snyde uden at tage på.. måske hvis jeg dyrkede noget mere motion, kunne det måske lade sig gøre.. Har faktisk bestemt, at der skal noget mere motion med ind over for fremtiden...så må vi se, om det ikke gør en forskel :-)
Nogle gange forbander jeg også weekenderne væk, fordi der som regel går alt for meget hygge i den ;-) Men for en gang skyld har jeg overholdt, at det kun var igår jeg måtte synde.... Men For syv søren oz, jeg glæder mig til næste lørdag :-)
Jeg plejer oz at være et kontrolfreak mht. at veje mig, og har oz gjort det hver dag forhen, men nu må jeg IKKE før fredag...tror bare man skal køre det ind i en rytme, så får man ikke de der nedture, fordi man har taget et par 100 gr. på :-)
Og super at I gider skrive :0)
Nogle gange forbander jeg også weekenderne væk, fordi der som regel går alt for meget hygge i den ;-) Men for en gang skyld har jeg overholdt, at det kun var igår jeg måtte synde.... Men For syv søren oz, jeg glæder mig til næste lørdag :-)
Jeg plejer oz at være et kontrolfreak mht. at veje mig, og har oz gjort det hver dag forhen, men nu må jeg IKKE før fredag...tror bare man skal køre det ind i en rytme, så får man ikke de der nedture, fordi man har taget et par 100 gr. på :-)
Og super at I gider skrive :0)
13 år27. marts 2011 kl. 21:58
Ulla Mikkelsen
Bumle - jeg vejer mig godt nok hver morgen og har det rigtig fint med det - jeg går ikke i koma, fordi vægten svinger lidt opad og så tilbage til udgangspunktet nogle dage - jeg taster så bare kun ny vægt ind, når den går under det tal jeg tastede sidst, ellers taster jeg bare det samme tal igen :O))
eks. 69,0 det taster jeg ind, næste dag måske 69,3 her taster jeg så bare 69 ind igen. og taster så de 69,0 ind til den pludselig en morgen er under - Håber, at det gav mening :O))
eks. 69,0 det taster jeg ind, næste dag måske 69,3 her taster jeg så bare 69 ind igen. og taster så de 69,0 ind til den pludselig en morgen er under - Håber, at det gav mening :O))
13 år28. marts 2011 kl. 09:23
123mulle (slettet)
Turbomoster : :-) jo forstod det godt.. jeg synes oz det er fint, at veje sig hver dag, hvis man ikke lader sig gå på af det og bliver ked af det, hvis vægten er steget...Engang havde jeg det sådan, at hvis jeg havde taget på en dag, så kunne det oz bare være lige meget.. og så gik det galt...
Og man kan jo næsten ikke undgå at man har taget lidt på engang imellem, hvis man vejer sig hver dag... Så derfor jeg skriver det med en gang i ugen... ogsa fordi jeg læser i mange tråde herinde, hvor det lyder som om folk er helt fanatiske, med at få vejet sig..og hvis man ikke kan styre det, er det bedre med en gang i ugen...
Håber ikke det blev at for meget bavl, jeg fik forklaret der ;-) Forsat dejlig aften..
Og man kan jo næsten ikke undgå at man har taget lidt på engang imellem, hvis man vejer sig hver dag... Så derfor jeg skriver det med en gang i ugen... ogsa fordi jeg læser i mange tråde herinde, hvor det lyder som om folk er helt fanatiske, med at få vejet sig..og hvis man ikke kan styre det, er det bedre med en gang i ugen...
Håber ikke det blev at for meget bavl, jeg fik forklaret der ;-) Forsat dejlig aften..
13 år28. marts 2011 kl. 20:50
123mulle (slettet)
SLIKSYG :-( ai hvor har jeg bare lyst til chokolade, det er helt vildt...men jeg må IKKE...
SKAL SKAL SKAL lade være...
øv hvorfor har man det også sådan... Jeg har lige spist noget frugt, men det hjalp ikke.. skal snart have aftensmad..så må håbe det tage lidt af trængen til chokolade...Ved bare lysten stiger når jeg kommer længere hen på aftenen...
Hvad med jer andre, kan I holde jer på måtten ??
SKAL SKAL SKAL lade være...
øv hvorfor har man det også sådan... Jeg har lige spist noget frugt, men det hjalp ikke.. skal snart have aftensmad..så må håbe det tage lidt af trængen til chokolade...Ved bare lysten stiger når jeg kommer længere hen på aftenen...
Hvad med jer andre, kan I holde jer på måtten ??
13 år29. marts 2011 kl. 17:19
MillerV
Uhh det kender jeg godt.. Har valgt ikke at have noget i huset, så frister det ikke. Men jeg synes faktisk at trangen er lidt væk for tiden til alt det søde. Men jeg blir hurtig sulten til gengæld. Og når jeg er på skolen og ser alle de andre, så kan jeg dog godt få lyst til sukker. Men har holdt mig i skindet. Selvom det er svært. Nu kan jeg også se vægten gå ned af. Hvis alt går som det skal er jeg under 65 kg i morgen.. Og det motivere mig lidt til ikke at spise slik. :)
Alt mad er også planlagt for ugen det er rart. Skal slet ikke handle mere i denne uge, så skal ikke igennem slikafdelingen, der er placeret mega skidt så man ikke kan undgå den.
Håber i hænger i. :)
Alt mad er også planlagt for ugen det er rart. Skal slet ikke handle mere i denne uge, så skal ikke igennem slikafdelingen, der er placeret mega skidt så man ikke kan undgå den.
Håber i hænger i. :)
13 år29. marts 2011 kl. 18:58
God vind til alle.