Hej Bumle.
Rigtig god ide, jeg har det også ligesom dig med den søde tand - Jeg har smidt 5,4 kg siden 28 januar, lige nu står det så godt nok helt stille og har gjort det en uge, øv øv.
Jeg syntes at det er en rigtig god ide, at leve sundt i hverdagen og så unde sig selv lidt lækkert lørdag aften - Det vigtigste for mig er nemlig, at skabe en uge som jeg kan leve efter. også efter at jeg har tabt de sidste 3 kg :O))
Jeg er lige begyndt at cykle og gå rigtig mange og lange ture, så måske er det derfor min vægt nu står stille :O))
#2 af Ulla Mikkelsen
Har jeg bestemt, at starte denne tråd i håb om, at nogle har lyst til at være med...
Mit problem er, at jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ sliksyg, det er simpelthen frygeligt, jeg ELSKER bare søde sager...Så jeg vil i gang med slankemad og motion, MEN en dag om ugen må man synde..dvs. ikke æder 3 poser haribo og 5 poser chips... men måske købe den der lækre kage, som man har kigget på hele ugen, eller spise lidt is og lidt slik, uden at tænke på, at man ikke må...Man kan selv bestemme hvilken dag, der skal være synde dag, jeg vil vælge lørdag... Og så vejer vi os hver fredag morgen og jeg laver opdateringer i løbet af weekenden..:-) Er der nogen der har en meget sød tand som jeg ?? og vil være med på denne form for kur...?? Det kunne være dejligt, hvis vi var nolge der kunne bakke hinanden op ;-)