Vægttab med en ugentlig snydedag..

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttab med en ugentlig snydedag..
Hej:-) Jeg har været på kur med synde dag i lang tid nu og har samlet set tabt 14 kg. Jeg tog dog nogle af dem på igen men jeg nu tilbage til udgangspunktet. Jeg synes det hjælper med sådan en dag! Mine største laster er chokoladeis og chips med dip.. Før i tiden røg der lidt for tit sådan noget ned. Ligenu kæmper jeg med at begrænse mig til en syndedag da det ofte bliver hele weekenden..
13 år24. marts 2011 kl. 20:26
Sidselmojo,icb og Aeriz i er meget velkommen... Rart at høre at man ikke er den eneste "sukkergris" ;-) Husk dem der vil være med SKRIV VÆGTEN I LØBET AF IMORGEN FREDAG ...:-)
13 år24. marts 2011 kl. 21:27
God fredag morgen :O))

Jeg lægger så ud med en vægt på 69,3 kg.

Jeg har lige et godt råd til hyggeaftenen - Køb KUN det du har tænkt dig at spise og drikke den aften, så har man nemlig ikke lige en rest til resten af weekenden, et råd jeg fik af min datter, og det VIRKER :O))

Vil det være en ide, at vi skriver hvad og ca. hvor meget vi hyggede med ??? - så kan vi måske lære af hinanden og få nogle gode ideer til den søde tand :O))
13 år25. marts 2011 kl. 06:45
dagens vægt siger 73,7.
13 år25. marts 2011 kl. 09:44
Hej alle:)

Morgenens vægt sagde 71,5 (desværre, men det kommer til at ændre sig!)
Går en hård tid i møde, da jeg virkelig er sukkergris no. 1! -Tænker jeg tilbage på det sidste stykke tid i mit liv har jeg faktisk guffet slik, kage eller sodavand hver dag.
Jeg har, for at hjælpe mig selv, lånt en cd på bibliotektet med hypnose i forbindelse med sukkertrang. Er der nogen der har erfaring med det?
Rigtig go dag til alle:)

13 år25. marts 2011 kl. 09:59
Hejsa til alle..
Ja så kom dagen hvor vi skal skrive vores startvægt , og dejligt nogen allerede har fået det gjort :-) Min startvægt ligger på 77,8 kg...pyyy ha.. der er oz noget at gå i krig med...
Turbomoster : det var bare en super god ide, det med kun at købe, hvad man vil spise på sin snydedag.. Det er nemlig UTROLIGT svært at lade de dumme rester ligge..Jeg synes også vi skal skrive lidt om, hvad vi spiser på vores snydedag og som du skriver ideer og tips...
Abjerre : jeg kender desværre ikke til denne cd med hypnose, men er da meget interesseret i om den virker... jeg er desværre også en af dem, der den sidste tid har spist slik og søde sager hver dag :-( Men mon ikke vi ved fælles hjælp, kan komme på lidt sukkerafvænning ;-) Jeg laver et samlet overblik over hvor mange vi er + startvægt i løbet af imorgen..
13 år25. marts 2011 kl. 10:39
Dagens vægt 58,9. Dejligt. Jeg har faktisk ikke vejet så lidt i over 3 år:-) men vil gerne lige af med en tre fire kg mere.
13 år25. marts 2011 kl. 16:54
Halløjsa..
Jeg har lige skimtet jeres indlæg herinde.. Og faldt over ordet chokolade og is flere gange..
Jeg blir nød til at nævne en god is med kun 45 kcal pr. 100 gram. som ikke smager af light is. Åblomst (nyt navn for DDV) har lavet en is, kakaois med vaniljecreme og efter min mening er den super god. (Min kæreste kan også godt lide den og han er ellers kræsen med ting uden sukker) Og man får ikke dårlig samvittighed af at spise den, i hvert fald ikke lige så stor som hvis det var en anden is. Mærket forhandles hos SuperBest og føtex i hvert fald.

Jeg vil gerne være med til at synde, i morgen står den på 3 retters menu med veninden, så der ryger lidt sukker ned ved jeg.

Vægten i morges sagde 65,6 kg.

Håber i får en dejlig weekend.
13 år25. marts 2011 kl. 18:40
Halløjsa..:-)
Så er vi klar med opdatering at hvor mange vi er og vores startvægt ::

Bumle77 : 77,8 kg
Sidselmojo : 73,7 kg
Abjerre . 71,5 kg
Turbomoster : 69,3 kg
Millery : 65,6 kg
Aeriz . 58,9 kg

Vi er blevet en lille seksmandsgruppe :-) og jeg vil gerne byde jer alle velkommen og rigtig god vind.
I må gerne komme med små indlæg i løbet af ugen, så vi kan holde hinanden lidt i ørene ;-)
Jeg glæder mig allerede til på fredag, hvor vi skal have første uges resultat..
Forsat dejlig solskins weekend tøser ;-)
13 år26. marts 2011 kl. 15:58
Go` dejlig søndag allesammen :-)
Så blev min første snydedag overstået, ikke fordi jegg igrunden snød så meget. Men det blev da til lidt snoller og et stykke kage.... Jeg er fuld motiveret, og glæder mig meget til at se, om jeg kan holde mig fra de søde sager i løbet af ugen... Det bliver en stor udfordring :-) Vil meget gerne høre fra jer andre, om I falder i i ugens løb og høre om jeres snydedag ...
Forsat dejlig dag :-)
13 år27. marts 2011 kl. 11:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });