I kan virkelig, virker det til, det har jeg respekt for ;) Mht. AT eller lign lektie-arbejde, er jeg glad for at lave en ordentlig kande te og skære massere af frugt ud i mundrette bider + en gaffel.. Det er vindruer, appelsin, æble, pære, banan, hele rækken, hvad man nu føler for, gaflen for at kunne spise det uden at svine computer/papirer til.. Det fungerer super godt for mig, og hvis man lægger det pænt op, er det lige så fristende som slik :)
13 år23. marts 2011 kl. 10:58
bbsbb (slettet)
#22 af bbsbb (slettet)
re: Du er meget velkommen til at se min maddagbog
Hvordan går det med det hele? (-: Det er længe siden vi har hørt noget
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Mht. AT eller lign lektie-arbejde, er jeg glad for at lave en ordentlig kande te og skære massere af frugt ud i mundrette bider + en gaffel.. Det er vindruer, appelsin, æble, pære, banan, hele rækken, hvad man nu føler for, gaflen for at kunne spise det uden at svine computer/papirer til..
Det fungerer super godt for mig, og hvis man lægger det pænt op, er det lige så fristende som slik :)