#12 af bbsbb (slettet)
Min kamp mod 10 kg - læs gerne med.
Du læser en tråd i debat > vægttabbbsbb (slettet)
re: Min kamp mod 10 kg - læs gerne med.
Lyder som en hyggelig dag med sund mad og motion! (-: Hvor er det fedt, at du træner med veninderne, det gør det jo en hel del sjovere.
MIn dag har også været super. Fitness i morges, idræt med skolen og holdt kuren godt, synes jeg selv :-) Lige spist tunsalat, men jeg har slet ikke spist så meget, som jeg havde skrevet ind, da jeg lavede det tidligere.. nå, det gør ikke noget, det værste der kan ske er at jeg bliver positivt overrasket når jeg hopper på vægten :b
MIn dag har også været super. Fitness i morges, idræt med skolen og holdt kuren godt, synes jeg selv :-) Lige spist tunsalat, men jeg har slet ikke spist så meget, som jeg havde skrevet ind, da jeg lavede det tidligere.. nå, det gør ikke noget, det værste der kan ske er at jeg bliver positivt overrasket når jeg hopper på vægten :b
13 år7. marts 2011 kl. 19:50
Vincent
Super fedt, at du har nogle gode veninde til at dyrke motion med, det er virkelig noget der er med til at holde modet oppe!
Det går faktisk okay her fra min side, har holdt kosten og fået dyrket den motion jeg skal.
Men jeg ved der venter en kage dag på mig i morgen, fordi min veninde og jeg bager muffins til når vi skal have skrive-dag i AT (som I nok kender), så der skal vi have lidt og hygge os med
Det går faktisk okay her fra min side, har holdt kosten og fået dyrket den motion jeg skal.
Men jeg ved der venter en kage dag på mig i morgen, fordi min veninde og jeg bager muffins til når vi skal have skrive-dag i AT (som I nok kender), så der skal vi have lidt og hygge os med
13 år8. marts 2011 kl. 06:30
Fallafel (slettet)
Puha for en dag i går.. Stod op lidt i seks for at komme ud at svømme - men det var skøøøøøønt! Kom frisk i skole kl 8 og havde en kanon dag.. Efter skole snuppede jeg en smothie (en banan, lidt hindbær og lidt blandede bær, plus lidt mælk og 0,1 % yoghurt), og om aftenen stod den på en times zumba.... Hold da op jeg var smadret og sulten da jeg kom hjem halv otte, og måtte bryde mit løfte med ikke at spise efter syv.. Havde jo ingen aftensmad fået, så stegte noget kyllingbryst filet på en pande med gul peber, gulerødder, kartofler, løg og squas og karry - NAMMENAM! Hold da op hvor smagte det skønt..
I dag er vejret rigtig træls og har først fri fra skole halv fire... med er meldt på Spinning i aften for første gang - er godt nok nr 5 på venteliste, men håber der bliver plads, ellers bliver det almindelig træning i fitness.. Lige efter skole vil jeg tage hjem til mine forældre og hente mine rulleskøjter - tænker nu hvor vejret kun bliver bedre at man kunne rulle sig et par ture om aftenen i stedet for at sidde naglet til tv-skærmen??
Her til morgen spiste jeg havregrød, formiddag lidt stegte grøntsager og nu til middag en god blandet salat.... Hvordan går det med jer piger?
Jeg har forresten meldt mig på tråden ''NY 5 kg på 5 uger'' som ekstra motivation... GOD DAG TIL ALLE :)
I dag er vejret rigtig træls og har først fri fra skole halv fire... med er meldt på Spinning i aften for første gang - er godt nok nr 5 på venteliste, men håber der bliver plads, ellers bliver det almindelig træning i fitness.. Lige efter skole vil jeg tage hjem til mine forældre og hente mine rulleskøjter - tænker nu hvor vejret kun bliver bedre at man kunne rulle sig et par ture om aftenen i stedet for at sidde naglet til tv-skærmen??
Her til morgen spiste jeg havregrød, formiddag lidt stegte grøntsager og nu til middag en god blandet salat.... Hvordan går det med jer piger?
Jeg har forresten meldt mig på tråden ''NY 5 kg på 5 uger'' som ekstra motivation... GOD DAG TIL ALLE :)
13 år9. marts 2011 kl. 11:36
Kamilla Kristensen (slettet)
Dejligt at høre at du bare er SUPER motiveret, måske du kan smitte lidt af på mig !
er en pige på snart 20 år og håber på at smide de sidste 4-5kg de næste 2 måneder, har prøvet i februar måned, men det er ikke blevet til meget, da jeg har svært ved at sige nej til slik og søde sager..
Jeg træner ca. 3 gange om ugen i fitness center.
mit problem er at jeg aldrig føler mig mæt, og spiser derfor alt for meget i forhold til hvad jeg burde ! Har altid spist meget, men først sommeren 2010 at jeg begyndte at tage på :( !
Har du nogle gode råd?
Glæder mig til at læse med hver dag :)
er en pige på snart 20 år og håber på at smide de sidste 4-5kg de næste 2 måneder, har prøvet i februar måned, men det er ikke blevet til meget, da jeg har svært ved at sige nej til slik og søde sager..
Jeg træner ca. 3 gange om ugen i fitness center.
mit problem er at jeg aldrig føler mig mæt, og spiser derfor alt for meget i forhold til hvad jeg burde ! Har altid spist meget, men først sommeren 2010 at jeg begyndte at tage på :( !
Har du nogle gode råd?
Glæder mig til at læse med hver dag :)
13 år10. marts 2011 kl. 21:03
Vincent
Det må jeg nok sige, sikke frisk du er inden skolen (er det overhovedet menneskeligt muligt O.o?)
Super fedt hvis du kunne begynde til Zumba, har hørt at det skulle være mega sjovt plus det er god motion.
Det lyder stadig som om motivationen spirer hos dig, så bare bliv ved med det, og glæd dig til at gå på vægten, når det nu bliver den dag ;)
Må indrømme at jeg var lidt nervøs for mit eget vægttab, da ugen har gået med hårdt AT arbejde, og AT og muffins går hånd-i-hånd. Men det var faktisk ikke så slemt, for i dag sagde vægten 60,0 kg, så jeg er bare super happy :D
Super fedt hvis du kunne begynde til Zumba, har hørt at det skulle være mega sjovt plus det er god motion.
Det lyder stadig som om motivationen spirer hos dig, så bare bliv ved med det, og glæd dig til at gå på vægten, når det nu bliver den dag ;)
Må indrømme at jeg var lidt nervøs for mit eget vægttab, da ugen har gået med hårdt AT arbejde, og AT og muffins går hånd-i-hånd. Men det var faktisk ikke så slemt, for i dag sagde vægten 60,0 kg, så jeg er bare super happy :D
13 år11. marts 2011 kl. 06:35
Fallafel (slettet)
...
Heldigvis er jeg ok meget morgenmenneske.. :) Kom dog ikke afsted torsdag morgen da de katte jeg passer denne uge holdt mig vågen hele natten :S
Vi havde terminsprøve i dansk i dag og det medførte at hele årgangen troppede op til de fem timers skrivning med Coca Cola, kage, slik osv... Uha.. Jeg kom selv med en dåse Cola zero og en bakke jordbær - BUM!
Men kender det for godt.. Når man sidder med opgaver/ELLER AT :( så får man vildt meget lyst til usunde ting.. men nu er det weekend og i dag skal jeg træne alene for første gang i fitness... uha.. :) I aften skal jeg have salat og i morgen tidlig zumba... Så står den på bytur men jeg holder mig ædru så jeg kan køre hjem.. søndag morgen står den på spinning...
Kamilla - Jeg kender godt trangen til at være sulten hele tiden. Det jeg gør er at drikke en masse te med en smule mælk i, det mætter overraskende godt.. Derudover så spiser jeg revet gulerod, med revet æble og rosiner hvis det skal være.. Tror også det hænger sammen med hovedet desværre. Man spiser ofte med øjnene jo! Håber det lykkes for dig. Du må meget gerne bruge tråden ligesom jeg selv gør og skrive i den som du lyster. God weekend.
Vi havde terminsprøve i dansk i dag og det medførte at hele årgangen troppede op til de fem timers skrivning med Coca Cola, kage, slik osv... Uha.. Jeg kom selv med en dåse Cola zero og en bakke jordbær - BUM!
Men kender det for godt.. Når man sidder med opgaver/ELLER AT :( så får man vildt meget lyst til usunde ting.. men nu er det weekend og i dag skal jeg træne alene for første gang i fitness... uha.. :) I aften skal jeg have salat og i morgen tidlig zumba... Så står den på bytur men jeg holder mig ædru så jeg kan køre hjem.. søndag morgen står den på spinning...
Kamilla - Jeg kender godt trangen til at være sulten hele tiden. Det jeg gør er at drikke en masse te med en smule mælk i, det mætter overraskende godt.. Derudover så spiser jeg revet gulerod, med revet æble og rosiner hvis det skal være.. Tror også det hænger sammen med hovedet desværre. Man spiser ofte med øjnene jo! Håber det lykkes for dig. Du må meget gerne bruge tråden ligesom jeg selv gør og skrive i den som du lyster. God weekend.
13 år11. marts 2011 kl. 15:00
re: ...
ja tror desværre os at det er mine øjne der synes jeg er sulten.. Håber at jeg kan få overbevidst min hjerne om, at den ikke er sulten hele tiiden !
Hvor mange kalorier indtager i egentlig om dagen ??
Hvor mange kalorier indtager i egentlig om dagen ??
13 år11. marts 2011 kl. 15:19
Fallafel (slettet)
Du er meget velkommen til at se min maddagbog
Du er meget velkommen til at se min maddagbog, den skulle meget gerne være åben.
13 år11. marts 2011 kl. 20:55
re: Du er meget velkommen til at se min maddagbog
Mange tak :) vil jeg da gøre..
13 år12. marts 2011 kl. 12:15
Jeg er lige kommet hjem efter en times mave, baller, lår og ryg - hold da helt ferie der var hårdt for mullerne - og gennemsnitsalderen på holdet var måske 50!!!! Men en stakkels begynder som jeg kunne dog godt følge med..
I dag er det bare gået rigtig godt med kosten.. Har lige spist kyllingbryst med bagte rodfrugter - rigtig lækkert. Til morgenmad fik jeg en portion havregrød - men lidt kanelsukker - kan simpelthen ikke spise det uden!! :) Til frokost blev det til en æggemad med to cherrytomater og mellem timerne i skolen havde jeg lavet en gulerodssalat med revet æble, gulerod og rosiner.. :)
Jeg vil nu gå igang med at gøre køkkenskabe rene, lave lektier og gøre træningstøj klar til i morgen.
Har aftalt med en veninde at samle hende op kl. 6.15 og så tager vi ud i svømmehallen og svømme fra 6.30-7.30, inden skolen starter.. I morgen aften skal jeg så til Zumba med en anden veninde - så det kører bare!
Glæder mig allerede nu til næste søndag hvor jeg skal på vægten igen og vil SÅ gerne have smidt endnu et kilo.. men nu må vi se!!!!
Jeg er i hvert fald über motiveret.. Hvad med jer? Hvordan går det hos jer??