Lyder som en hyggelig dag med sund mad og motion! (-: Hvor er det fedt, at du træner med veninderne, det gør det jo en hel del sjovere.
MIn dag har også været super. Fitness i morges, idræt med skolen og holdt kuren godt, synes jeg selv :-) Lige spist tunsalat, men jeg har slet ikke spist så meget, som jeg havde skrevet ind, da jeg lavede det tidligere.. nå, det gør ikke noget, det værste der kan ske er at jeg bliver positivt overrasket når jeg hopper på vægten :b
#12 af bbsbb (slettet)
Jeg er lige kommet hjem efter en times mave, baller, lår og ryg - hold da helt ferie der var hårdt for mullerne - og gennemsnitsalderen på holdet var måske 50!!!! Men en stakkels begynder som jeg kunne dog godt følge med..
I dag er det bare gået rigtig godt med kosten.. Har lige spist kyllingbryst med bagte rodfrugter - rigtig lækkert. Til morgenmad fik jeg en portion havregrød - men lidt kanelsukker - kan simpelthen ikke spise det uden!! :) Til frokost blev det til en æggemad med to cherrytomater og mellem timerne i skolen havde jeg lavet en gulerodssalat med revet æble, gulerod og rosiner.. :)
Jeg vil nu gå igang med at gøre køkkenskabe rene, lave lektier og gøre træningstøj klar til i morgen.
Har aftalt med en veninde at samle hende op kl. 6.15 og så tager vi ud i svømmehallen og svømme fra 6.30-7.30, inden skolen starter.. I morgen aften skal jeg så til Zumba med en anden veninde - så det kører bare!
Glæder mig allerede nu til næste søndag hvor jeg skal på vægten igen og vil SÅ gerne have smidt endnu et kilo.. men nu må vi se!!!!
Jeg er i hvert fald über motiveret.. Hvad med jer? Hvordan går det hos jer??