I dag har stået på en times zumba i den lokale fitness'er :) Det var lækkert, men hårdt for mit utrænede korpus.. Men hold da ferie hvor fik jeg det godt med mig selv bagefter.. Efter zumba gik jeg en lang tur med hunden (1,5time) og føler mig nu derfor godt brugt... Jeg sidder nu på job og har derfor svært ved at få mig rørt mere i dag..
Jeg overvejer at købe mig en god skridttæller så jeg sikrer mig at jeg få gået de 10.000 skridt dagligt??? Ja, det må jeg hellere..
I går var jeg inde og besøge mine bedsteforældre, og det kan som nogle måske ved godt indebære en del på kaloriekontoen. Jeg havde dog skrevet til min bedstemor at jeg var på kur og hun havde derfor lavet en stor skål blandet salat - så det blev salat med lidt kogt gulerod, kartofel og mørbradbøf - det var vel lørdag :) Dog røg der også en vandbakkelse ned.. Nå:) Modstod tilbuddet om en vild druktur og sparede derfor mig selv for adskillige 100 kalorier hvis jeg kender mig selv.. Plejer at drikke mig alt for fuld, og så skal der jo også lige køres en pizzaslice ned inden man sætter sig i taxaen hjem. Så jeg vågnede frisk og veludhvilet til denne dag som jeg allerede har fået en del ud af..
Til morgen spiste jeg et stykke rugbrød med lidt røræg og spegepølse og en halv liter vand.. Føler mig stadig dejlig mæt. Skal dog ud og handle til hele ugen senere i dag.. Regner med et købe ind til bagte rodfrugter og kyllingbryst, blandet salat med tun og æg, og salat med kylling, og til wok (blandede peberfrugt, løg, gulerødder og kartofler samt kyllingbryst på panden m. karry).
Hele ugen har jeg booket timer på hold i fitness.
Mandag: Mave, baller, lår og ryg i en time.
Tirsdag: Svømning i en time inden skolen starter kl. 8, så fra 6.30-7.30, og zumba om aftenen.
Onsdag: spinning
Torsdag: Step
Fredag: spinning
Lørdag: Zumba
Søndag: Spinning
Jeg er SÅ motiveret!!! Hav en dejlig søndag..
#2 af Fallafel (slettet)
Jeg er en 19 årig pige der for 2 uger siden for alvor startede på mit vægttab - mit mål er at lande på 65 kg (jeg er 168cm høj) - med en startvægt på 76,9 kg.
I dag siger vægten 74,4 kg så vi er på vej derned.
Jeg tænker at bruge den tråd som 1) motivation og 2) til at dele mine og jeres tanker omkring vores daglige kamp mod vægten.
Jeg har altid været en sucker for mad - og det har været umuligt for mig at sige nej når jeg fik mad tilbudt, men det skal være slut nu!
Jeg har tilegnet mig en langt sundere livsstil - som så hjælper mod overvægten.
Jeg regner med at skrive her hver dag og i er mere end velkomne til at kommenterer, rette på mig, bakke mig på eller komme med gode råd! Venligst K!