Vægttab på 10 dage!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: DAG 5
Hej igen,

vœgten sagde 77,5 kg fredag morgen, hvilket svarer til et nettotab på 1,1 kg på 5 dage! Tror nu det meste af det skyldes at jeg har stået stille/tabet på den sidste uge før, så har nok bare indhentet min kurs igen :)
Synes det er svœrt at nå mit mål mht dagligt underskud de dage jeg ikke løber OG cykler på arbejde. Men kan jo ikke løbe alle dage??

Godt tab til jer alle!
14 år11. september 2010 kl. 00:24
Hovsa, I får lige mine nye mål, dem er jeg nemlig stolte af!

Overarm: 19,5 cm (-1,5 cm)
Bryst: 92 cm (-2 cm)
Talje: 72,5 cm (-0,5 cm)
Mave: 84 cm (-3 cm !!!)
Hofte: 98 cm (-2 cm)
Lår: 58,5 cm (-1,5 cm)
Lœg: 36 cm (-0,5 cm)

I alt : 11 cm på 5 dage! WUHUUUU! Så kan vœgten sige hvad den vil, det er cm'erne der giver mig selvtilliden tilbage :D
14 år11. september 2010 kl. 00:30
Hov, overarm er self 29,5 cm ;)
14 år11. september 2010 kl. 00:30
Jeg siger ikke så meget, fordi det går dårligt :(
14 år11. september 2010 kl. 10:57
SUPER flotte tal :o)
Kan godt se jeg får hård kamp herinde :o)
kntn det er bare at hænge i. Tallene skal nok komme. Jeg tog også på lige inden i startede på disse 10 dage. Lige pludselig lønner arbejdet sig.
Skal til en ekstra gang Zumba i dag. Det glæder jeg mig til :o) Man bliver altid i så godt humør :o)
Fortsat godt tab til jer alle
14 år11. september 2010 kl. 11:42
Trawtorocker, mange tak. Det hjælper. Synes I alle er så gode, mens det går nedad for mig.

Men jeg skal cykle 80 minutter i dag og træne endnu 1.5 time. Dog skal jeg til fødselsdag senere, så må vi se hvordan det går :)
14 år11. september 2010 kl. 12:16
Jeg er super motiveret i tiden, for jeg skal til bryllup om en uge og der SKAL jeg bare kunne passe en af de to kjoler jeg har hængende. Mit problem er, at jeg er for bred over ryggen... Ved ikke lige hvordan man fokuserer på det område, så træner all-round.
14 år11. september 2010 kl. 12:52
Sådan som det går for dig Trawtorocker, så skal du nok nå det.

Jeg turde jo ikke stille mig på vægten i morges, fordi i går ikke var gået godt. Men efter cykelturen og træningen i dag, tænkte jeg at jeg ville prøve alligevel. Vejer 56.6 nu :D Så har tabt i alt 400 gram siden start. Ikke meget, meeeen.. Siden i går, som vi ikke snakker om har jeg tabt mig enormt meget. Godt nok vejer jeg mig normalt om morgenen, så ved ikke hvor meget tallet kan bruges, men dejligt!!
14 år11. september 2010 kl. 17:15
DAG 8
Sådan kntn!! Det hårde arbejde lønner sig :o)
Jeg var bevidst ikke på vægten i går. Vi spiste ret tidligt aftensmad, så ville ikke kunne regne med mine tal, så for ikke at risikere en fejlagtig vægtøgning sprang jeg vejningen over. Er dog på igen i aften :o)
Håber I andre er kommet godt igennem weekenden!
14 år13. september 2010 kl. 07:28
re: DAG 8
Hej alle søde medtabere! :-)

Har lige læst alle indlæg, og jeg synes da, at det ser positivt ud! Nu er jeg tilbage på pinden. Vil dog ikke kunne træne ligeså meget, som jeg plejer, da min mand har fri man-tir-ons, indtil vi torsdag morgen tager til en ny konkurrence for pipe bands i Leipzig :-) Denne gang skal jeg dog ikke spille, men være med som gæst og hjælper. Det er med et andet pipe band, end det vi normalt spiller i, så vi glæder os rigtig meget...

Nå, for at komme til sagen - vi spillede os til en 2. og en 3. plads, så det var ikke vildt prangende, men sådan er det jo. Handler også om, hvem der lige rammer lyden og det hele på dagen.

Jeg har fået gået rigtigt meget - i går 11,5 km bare ved alm 'transport' rundt på pladsen og ved at spille osv, så det er faktisk ret meget.

Er også tilfreds med vægten i betragtning af, at jeg vist har smagt lidt for meget på de vanvittigt gode belgiske øl :-)

Vægt: 60,1 kg (-600 g)
Talje: 69
Mave: 76
Hofte: 92
Lår: 49,5

Håber, I alle har haft en god weekend! Nu giver vi den lige gas de næste par dage!!! :-)

Hav en god dag!
14 år13. september 2010 kl. 10:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });