Vægttab på 10 dage!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab på 10 dage!
Hej alle

Håber, der igen er nogen, der vil være med i en lille konkurrence om, hvem der kan tabe mest på 10 dage? Jeg må selv 'springe' et par dage over, da jeg skal til Belgien på fredag, men skulle gerne tabe lidt mere inden da...

Desværre tog jeg lidt på i går igen - skyldes nok for meget øl og vin - sådan kan det gå...

Så mine startdata er:

Vægt: 60,7 kg
Talje: 70
Mave: 77
Hofte: 92
Lår: 50
14 år5. september 2010 kl. 15:15
re: Vægttab på 10 dage!
Hej
Jeg vil gerne være med, da jeg efter en weekend med familiehygge, igen har taget på :(
Så min startvægt er: 67,3 kg
Jeg har ikke noget målebånd så kan ikke måle :-/
Ugen står på masser af dans og spinning så det gælder om at spise ordentligt :)
14 år5. september 2010 kl. 18:24
Jeg er med igen. Jeg har også taget på igen, så min startvægt er 57.0 kg.

Jeg køber en badevægt i morgen, så jeg nu kan veje mig hver dag :)
14 år5. september 2010 kl. 21:39
Dejligt! Velkommen til begge to :-)

Jeg ved også, at jeg har taget på igen, da i dag har været 'lidt langsom' - dvs havde en meget gård dag i går, så meget af dagen i dag er foregået i sofaen. Har dog fået brugt motionscyklen i 40 min, men det kan vist ikke opveje, de lidt usunde ting, der er røget ned :-)

Held og lykke til jer :-)
14 år5. september 2010 kl. 22:04
Jamen så prøver jeg også her. Jeg har allerede meldt mig til 10 kg på 10 uger, men efter en uge uden vægttab, så kunne 10 dages fokus sikkert være godt for at komme igang.
Jeg starter fra i dag. Jeg tæller ned, så min startvægt er 0 kg, og så håber jeg den kommer i minus inden længe :-)
14 år6. september 2010 kl. 00:10
Dag 1
Velkommen til, Nina! :-) Og held og lykke!

Jeg var desværre ikke helt glad for min vægt denne morgen - har næsten taget 1 kg på! ØV! Rigtig dårlig start...

Nu er det bare med at komme igang med træningen, så jeg vil tage en lang tur på motionscyklen nu :-)

Hav en god dag :-)
14 år6. september 2010 kl. 06:56
re: Dag 1
Halløj.
Jeg melder mig også på banen. Min startvægt kommer i aften, da jeg altid vejer mig om aftenen.
Har heller ikke noget målebånd endnu...
God kamp til alle :o)
14 år6. september 2010 kl. 07:22
Jeg vil gerne være med :) er allerede en dag bagud, så jeg må give ekstra gas..

startvægt 66,5 kg
måler ikke da jeg er igang med et Body challenge forløb på 12 uger hvor vi bliver målt til sidst.

God vind til alle :)
14 år6. september 2010 kl. 11:06
Dejligt, Trawtor og MT - også velkommen til jer! :-)

Held og lykke :-)
14 år6. september 2010 kl. 13:16
Jeg har taget 200 g på.

cbf71. Vi kan gøre det her bedre. Nu har vi været med i konkurrencerne nogle gange nu. Denne gang sætter jeg mig et mål. 2 kg på disse ti dage skal jeg af med! Bam bam!
14 år6. september 2010 kl. 15:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });