#12 af olib (slettet)
Vægttab på 10 dage!
Du læser en tråd i debat > vægttabolib (slettet)
re: Vægttab på 10 dage!
Jeg vil også gerne vœre med her :) Vœgten har stået stille et stykke tid og er nu begyndt at gå opad igen :( Mangler ellers kun tre kg for at blive normalvœgtig.
Start vœgt: 78,6 kg.
Talje: 73
Mave: 87
Hofte: 100
Lår: 60
Start vœgt: 78,6 kg.
Talje: 73
Mave: 87
Hofte: 100
Lår: 60
14 år6. september 2010 kl. 22:53
cbf71
DAG 2
Også velkommen til olib :-)
Trawtor: kender godt til energiniveauet - eller mangel på samme, efter en lang arbejdsdag... Det kan være meget svært. Da jeg havde arbejde, havde jeg det princip, at lidt var bedre end ingenting. Om det så bare blev 15 min - eller en gå-tur...
Grunden til, jeg har tid til at træne så meget, er at jeg er sygemeldt i øjeblikket, men om 14 dage skal jeg starte i arbejdsprøvning, og så bliver der jo mindre tid - plus at jeg ikke har ret mange muligheder for at komme til gratis træning i fitness-centeret, så det kommer jeg også til at skulle vænne mig til - og finde mig i...
Her har jeg tabt 100 g - ja, det er jo ikke prangende - specielt ikke, når jeg har taget på i forvejen :-(
Håber, det går bedre for jer andre :-)
Hav en rigtig god dag!
Trawtor: kender godt til energiniveauet - eller mangel på samme, efter en lang arbejdsdag... Det kan være meget svært. Da jeg havde arbejde, havde jeg det princip, at lidt var bedre end ingenting. Om det så bare blev 15 min - eller en gå-tur...
Grunden til, jeg har tid til at træne så meget, er at jeg er sygemeldt i øjeblikket, men om 14 dage skal jeg starte i arbejdsprøvning, og så bliver der jo mindre tid - plus at jeg ikke har ret mange muligheder for at komme til gratis træning i fitness-centeret, så det kommer jeg også til at skulle vænne mig til - og finde mig i...
Her har jeg tabt 100 g - ja, det er jo ikke prangende - specielt ikke, når jeg har taget på i forvejen :-(
Håber, det går bedre for jer andre :-)
Hav en rigtig god dag!
14 år7. september 2010 kl. 07:18
cbf71
re: DAG 2
Ja, kntn, jeg vil prøve det samme - bliver dog lidt svært, når jeg skal til Belgien i weekenden, men jeg vil kæmpe for det!
Held og lykke til os begge! :-)
Held og lykke til os begge! :-)
14 år7. september 2010 kl. 07:20
bruger slettet
Stadig 57.2 i dag. Men i dag skal jeg til gengæld cykle 80 minutter og træne 1.5 time, så håber det kommer til at hjælpe på det hele :)
14 år7. september 2010 kl. 12:29
MT (slettet)
dagens vægt 66.0
motion igår: riding af 2 heste ;)
indtog 1400 kcal.
motion igår: riding af 2 heste ;)
indtog 1400 kcal.
14 år7. september 2010 kl. 12:44
olib (slettet)
Vœgten sagde 79,6 kg i morges, dvs har taget et kg på på een dag ! Syns ellers jeg har vœret okay sund, hverken fantastisk eller dårlig men det har jeg åbenbart ikke.
Skal ud og løbe i aften, mon ikke det bliver bedre i morgen så.
Skal ud og løbe i aften, mon ikke det bliver bedre i morgen så.
14 år7. september 2010 kl. 14:02
TrawtorRocker (slettet)
Har tabt 200g siden i går.
Håber dette fortsætter ugen ud :o)
Er i gang med at grunde vægge i badeværelse. Ifølge tallene herinde forbrænder man også en pæn sjat ved det, så det er jo en bonus. Skal dog også lige se om jeg ikke kan nappe en halv time på cyklen til aften.
Håber dette fortsætter ugen ud :o)
Er i gang med at grunde vægge i badeværelse. Ifølge tallene herinde forbrænder man også en pæn sjat ved det, så det er jo en bonus. Skal dog også lige se om jeg ikke kan nappe en halv time på cyklen til aften.
14 år7. september 2010 kl. 18:11
cbf71
DAG 3
Tillykke Trawtor - og god arbejdslyst! :-) Har selv været med til at lave nyt badeværelse helt fra bunden (kun ydervægge), så ved det er hårdt - og ja, man forbrænder ret mange kcal :-)
Har endelig tabt mig igen - 900 g siden i går - fik også trænet rigtig meget, så vægten er nu 60,6 kg. Ikke prangende i forhold til udgangspunktet, men det går den rigtige vej...
Jeg ønsker en god (slanke)dag for alle :-)
Har endelig tabt mig igen - 900 g siden i går - fik også trænet rigtig meget, så vægten er nu 60,6 kg. Ikke prangende i forhold til udgangspunktet, men det går den rigtige vej...
Jeg ønsker en god (slanke)dag for alle :-)
14 år8. september 2010 kl. 07:06
bruger slettet
re: DAG 3
Tillykke til jer
Jeg har også tabt mig!! :D
56.7 vejer jeg nu. dvs. 600 gram siden i går. Stadig kun 300 gram siden udgangspunkt, men det går fremad!
Jeg har også tabt mig!! :D
56.7 vejer jeg nu. dvs. 600 gram siden i går. Stadig kun 300 gram siden udgangspunkt, men det går fremad!
14 år8. september 2010 kl. 08:08
Jeg skal også helst af med min. 2 kg på disse 10 dage.
Mit største problem er, at jeg altid er helt smadret når jeg kommer hjem fra job, så det kræver virkelig et tag i mig selv at komme i gang med at træne.