Vægttab på 10 dage!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: DAG 3
vægten er på det samme idag, 66.0
Motion igår: Fællestræning for Challengeholdet- blandet puls og styrke 1 time, Ridning af 1 hest.
Kcal indtag 1399 :)
14 år8. september 2010 kl. 12:55
Her går det ikke så prangende. Jeg opførte mig eksemplarisk de første dage, uden resultat. Og idag er jeg faldet fuldstændig i. Chips og knoppers - med dårlig samvittighed til dessert.
Jeg måtte have smertestillende for at kunne holde til hele dagen på arbejde (er i gang med genoptræning efter et overrevet korsbånd) Så da jeg kom hjem var jeg bare helt flad, og kunne ikke finde på andet en at sidde stille og trøstespise.

Hmmpf..
14 år8. september 2010 kl. 15:43
Wii jeg har tabt mig :D
66,6 siger vægten nu i forhold til 67,3, så det er 700 gram, og det er jeg meget glad for :)
14 år8. september 2010 kl. 16:04
Jubii... To dage i træk med tab. Har smidt 200g siden i går, så nu er jeg på 70,2.
Maler videre og hopper på nakken af cyklen senere :o)
14 år8. september 2010 kl. 18:49
DAG 4
Stort tillykke med vægttab! :-)

Jeg røg selv i slik og chips-fælden i går, så har naturligvis taget på... Er ret træt af, at min rygrad er som en regnorm...

Får nok ikke tid til at skrive i morgen, da vi skal flyve kl. 11.20, så skal tidligt afsted. Da man jo kun må have 20 kg med som bagage, kan det være svært at få det til at passe, når man skal have en tromme med, som vejer 13 kg (min mand), og min vejer 8 kg, derfor skal vi være der i god tid, så vi kan alliere os med nogle sækkepibespillere, som kan have deres instrument som håndbagage :-) Derfor er det altid et puslespil at få det hele til at gå op - skal nemlig checke ind sammen med nogle andre som en gruppe, så kg samlet passer...

Nå, men jeg vil ønske jer alle en rigtig god slanke-weekend!

Jeg vil tage en tur til Belgien - og drikke noget rigtig god belgisk øl (noget af det bedste i verden), så hvis I har tid, må I gerne krydse fingre lørdag eftermiddag, hvor vi skal deltage i to konkurrencer :-) - altså ikke i at drikke øl, selvom vi nok også ville ligge godt til i den konkurrence :-)

Jeg må se, om der sker noget med vægten, men jeg ved af erfaring, at jeg ikke spiser så meget, når jeg skal spille konkurrence - og så går man helt vildt meget - specielt frem og tilbage på konkurrence-pladsen...

Glæder mig til at vende tilbage på mandag - hvor jeg håber, jeg kan fortælle, at vi har vundet det hele :-) - og måske har smidt nogle gram undervejs?
14 år9. september 2010 kl. 07:13
re: DAG 4
Et hurtigt held og lykke med konkurrencen herfra :o)
Og også med vægttabet, selvom det ikke er det vigtigste denne weekend!
14 år9. september 2010 kl. 09:43
cbf71,er det ikke 20 kg pr person, man må have med ?
Det var det ihvertfald da jeg var i Paris for 3 uger siden.
14 år9. september 2010 kl. 14:45
Så kom jeg også på vægten og er gået 300g ned siden i går :o) Så der er røget 700g siden vi startede på denne runde. Skal hænge i for at nå op på de 2 kg der er målsætningen :o) Men så længe vægten går ned hver dag er jeg glad :o)
Håber det går den rigtige vej for jer andre også!
14 år9. september 2010 kl. 18:41
DAG 5
Halløjsa medtabere.
Synes I er meget stille herinde... Hvordan går det med jer?
Jeg har igen tabt mig, hvilket er super fedt. 300g siden i går.
Er nu på 69,6 kg og fortsætter arbejdet.
Håber det går godt for jer andre også :o)
14 år10. september 2010 kl. 20:06
re: DAG 5
Hejsa
Ja vægten sagde 66,3 i dag så det er -300 g siden sidst og 700 g i hele forløbet, hvilket jeg er ganske tilfreds med :)
Min kæreste skal holde sin 20-års fødselsdag i morgen, og der er bagt kager til den store guldmedalje, så regner ikke med at tabe mig mere resten af weekenden. Satser på enten cykeltur eller spinning på søndag, eller i morgen aften :). Håber virkelig ikke at weekenden skal ødelægge mit flotte vægttab :-/
14 år10. september 2010 kl. 21:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });