10 dage: hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: STATUS DAG 9
Har været på vægten her til morgen, som sagde 86,8 kg (startvægt 88,8 kg) så et samlet vægttab på 2,0 kg i løbet af de 10dage :-)

Jeg er frisk på en ny omgang ;-)
14 år4. september 2010 kl. 13:09
SLUTSTATUS
Så er de 10 dage gået ! Min væt sprang som forventet op igen... :-/

Startvægt: 70,8 kg
Slutvægt: 69,4 kg

Vægttab ialt: 1,4 kg

Jeg er godt tilfreds, men jeg stopper ikke her. Jeg har givet mig selv indtil næste søndag at nå ned på omkring 68 kg og blive der. Når det er nået, bliver jeg vedligeholder igen :-D

Tusind tak til alle der ville være med, det er virkelig motiverende at man ved man skal stå til regnskab herinde. Og tillykke vkr, det ser ud til at du vandt!
14 år4. september 2010 kl. 17:33
re: SLUTSTATUS
Tillykke til alle med de flotte vægttab.

Jeg vejede mig for første gang i en del dage nu. 56.5 kg er vægten nu.

Tabt 500 gram. Det er okay. Mit mål er at veje 50 kg inden jul.
14 år4. september 2010 kl. 18:45
Også stort tillykke til alle herfra - sejt gået!

Jeg nåede ned på 60,1 = -1 kg. Det er jeg absolut ikke tilfreds med, men omkredsen på maven er blevet betydeligt mindre, så jeg bestod 'kilt-testen' i dag :-)

Nye mål for i dag:

Talje: 70
Mave: 77
Hofte: 92
Lår: 50

Har også brugt løbebånd i fitness center rigtig meget de sidste dage, og det kan åbenbart ses/mærkes på omkredsen af diverse ting...

Hvis ikke én af jer starter en tråd i morgen med en ny omgang, så gør jeg :-) Synes, det er for besværligt at køre videre på denne, når der er så mange indlæg... Håber, I er enige? :-)

Sov godt! Det har været en lang dag her. Først ud at spille, øve bagefter og her til aften til koncert - så hele dagen har handlet om musik! Har heldigvis fri i morgen :-)
14 år5. september 2010 kl. 00:03
Hej alle.
Tillykke med jeres flotte tab :o)
Min weekend har stået på polterabend, så har ikke været på vægten, så er lidt spændt på at se hvad jeg ligger på.
Men ud fra min vægt fredag var det i hvert fald ikke mig der tabte mest.
Er med på en ny tråd :o) Slut herfra
14 år6. september 2010 kl. 07:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });