#31 af bruger slettet
10 dage: hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: STATUS DAG 7
Jeg har ikke stået på vægten i nogle dage nu. Jeg er lige flyttet langt væk, og ejer endnu ikke nogen badevægt. Men det ligner jeg har taget på. Øv
14 år1. september 2010 kl. 14:02
cbf71
re: STATUS DAG 8
Endelig har jeg tabt mig! 0,3 kg siden i går. Det var dejligt.
Jeg når naturligvis ikke mit mål til på lørdag, men jeg kommer da tættere på mit mål for næste fredag :-)
Håber, det går godt for jer alle :-) Hav en god dag!
Jeg når naturligvis ikke mit mål til på lørdag, men jeg kommer da tættere på mit mål for næste fredag :-)
Håber, det går godt for jer alle :-) Hav en god dag!
14 år2. september 2010 kl. 10:09
vikiri (slettet)
Jeg har desværre taget lidt på igen, så dagens vægt hedder 87,4 kg (startvægt 88,8), selv om det er surt at se at vægten går den forkerte vej, vælger jeg at se på det posive.... Jeg har trods alt tabt 1,4 kg siden vi startede :-)
14 år2. september 2010 kl. 10:28
TrawtorRocker (slettet)
Så røg der lidt af igen :) Har smidt 0,3 kg siden i forgårs, så er nu på 70,4. Har været under 70 inden vi startede tråden, men så slappede jeg lige rigeligt af.
Har lige været til Zumba og det er jo bare en fantastisk form for fitness. Man kan kun smile når man går derfra :o) Og svede :o)
Fortsat god kamp til jer andre
Har lige været til Zumba og det er jo bare en fantastisk form for fitness. Man kan kun smile når man går derfra :o) Og svede :o)
Fortsat god kamp til jer andre
14 år2. september 2010 kl. 18:23
jennifer (slettet)
STATUS DAG 9
Vægt: 68,8 (-600 g siden i går, så den ryger måske lidt op igen i morgen...)
Talje: 77cm (ingen ændring)
Sidste dag i morgen! Det bliver spændende :-)
Talje: 77cm (ingen ændring)
Sidste dag i morgen! Det bliver spændende :-)
14 år3. september 2010 kl. 12:28
cbf71
re: STATUS DAG 9
Hvor er det lækkert, at de fleste af os har tabt os... Vi ved jo alle, at det går op og ned fra dag til dag - nogle gange uden at vi selv 'kan gøre for det'. Jeg synes, det er dejligt - og hyggeligt - at vi beskriver, hvordan det går for hinanden. Håber, I andre har det på sammen måde?!
Har selv tabt kun 0,2 kg siden i går, men jeg spiste også noget slik i går aftes, så det er jo stadig fint med et vægttab...
Har trænet 2½ time i dag, så det er jeg rigtigt godt tilfreds med. Har både trænet herhjemme og været i fitness-center.
Så må vi udløse spændingen i morgen :-) Jeg har tabt 0,5 kg indtil i dag, men det er desværre ikke blevet så meget, som jeg har håbet pga alle begivenhederne i weekenden... De er heldigvis ved at være overstået, så nu kan det kun gå fremad :-)
Håber, jeg når at tabe lidt mere, inden i morgen, for jeg skal ud at spille - dvs have kilt på! Og sådan en 'kjole' er jo lavet til mænd, så den gør ikke noget godt for en kvindes bagdel, hofter og mave!!! :-)
Nå, held og lykke med sidste dag til alle!
Håber, vi måske kan starte en ny på søndag? Hvis nogen har lyst? Jeg kan godt nok ikke være med i kommende weekend, da jeg skal spille konkurrence i Belgien :-) Men der skulle jeg jo også gerne have nået at tabe mindst 500 g mere :-)
God weekend!!!
Har selv tabt kun 0,2 kg siden i går, men jeg spiste også noget slik i går aftes, så det er jo stadig fint med et vægttab...
Har trænet 2½ time i dag, så det er jeg rigtigt godt tilfreds med. Har både trænet herhjemme og været i fitness-center.
Så må vi udløse spændingen i morgen :-) Jeg har tabt 0,5 kg indtil i dag, men det er desværre ikke blevet så meget, som jeg har håbet pga alle begivenhederne i weekenden... De er heldigvis ved at være overstået, så nu kan det kun gå fremad :-)
Håber, jeg når at tabe lidt mere, inden i morgen, for jeg skal ud at spille - dvs have kilt på! Og sådan en 'kjole' er jo lavet til mænd, så den gør ikke noget godt for en kvindes bagdel, hofter og mave!!! :-)
Nå, held og lykke med sidste dag til alle!
Håber, vi måske kan starte en ny på søndag? Hvis nogen har lyst? Jeg kan godt nok ikke være med i kommende weekend, da jeg skal spille konkurrence i Belgien :-) Men der skulle jeg jo også gerne have nået at tabe mindst 500 g mere :-)
God weekend!!!
14 år3. september 2010 kl. 13:08
bruger slettet
Hvor er du dejlig positiv cbf71. Og ja, det er rart at se I alle taber jeg. Jeg har stadig ikke haft mulighed for at veje mig.
Sidst jeg vejede mig var 29. august. Får mulighed for at veje mig i morgen på sidstedagen. Jeg er så spændt. Det ligner jeg har tabt mig :D
Sidst jeg vejede mig var 29. august. Får mulighed for at veje mig i morgen på sidstedagen. Jeg er så spændt. Det ligner jeg har tabt mig :D
14 år3. september 2010 kl. 13:33
TrawtorRocker (slettet)
Hey medtabere ;o)
Jeg er nødt til at gøre min vægt op i dag, for skal til polterabend i morgen, så der kommer jeg ikke lige på vægten. Tager måske lidt på også, men så må jeg jo hænge mere i søndag.
Mit totale vægttab ender for disse 10 dage altså på 400g. Nu er jeg dog rigtig kommet i gang, så nu er det bare at give gas :o)
Håber I andre har sparket totalt røv på disse 10 dage :o)
Jeg er nødt til at gøre min vægt op i dag, for skal til polterabend i morgen, så der kommer jeg ikke lige på vægten. Tager måske lidt på også, men så må jeg jo hænge mere i søndag.
Mit totale vægttab ender for disse 10 dage altså på 400g. Nu er jeg dog rigtig kommet i gang, så nu er det bare at give gas :o)
Håber I andre har sparket totalt røv på disse 10 dage :o)
14 år3. september 2010 kl. 20:16
cbf71
Hey Trawtor
Hjertelig tillykke med dit vægttab! Sejt gået!
Håber, du har lyst til at være med i en ny omgang på søndag - jeg regner med at starte igen :-)
Rigtig god polterabend - og god weekend! Glem alt (=det meste) om kcal i morgen - polterabend er kun én gang! Husk...vi skal også nyde livet...det er vigtigt!
Hjertelig tillykke med dit vægttab! Sejt gået!
Håber, du har lyst til at være med i en ny omgang på søndag - jeg regner med at starte igen :-)
Rigtig god polterabend - og god weekend! Glem alt (=det meste) om kcal i morgen - polterabend er kun én gang! Husk...vi skal også nyde livet...det er vigtigt!
14 år3. september 2010 kl. 21:11
TrawtorRocker (slettet)
Hey cbf
Er helt klart med på en omgang mere fra søndag. Har så absolut planer om at sparke røv :o) Har kun 14 dage til det bryllup, der hænger sammen med polterabend og der skal jeg kunne passe min søsters smukke kjole :o) Så I får konkurrence så det basker de kommende 10 dage ;o)
Er helt klart med på en omgang mere fra søndag. Har så absolut planer om at sparke røv :o) Har kun 14 dage til det bryllup, der hænger sammen med polterabend og der skal jeg kunne passe min søsters smukke kjole :o) Så I får konkurrence så det basker de kommende 10 dage ;o)
14 år3. september 2010 kl. 21:20